A doua zi :
Ma trezesc cu noaptea in cap ,doar pentru a fi frumoasa pentru Harry.Astazi o sa pot sa ii explic ce s-a întâmplat .
Ma ridic din pat cu chef de viața si pornesc melodia Levels-Nick Jonas .
Încep sa ma mișc pe ritmurile muzici si ajung in baie dansând in timp ce imi spălam dinții. .
Dupa ce imi spăl dintii imi fac eu ce mai trebuie pe acolo si ma duc in camera topaind.
Imi aleg lenjeria mea neagră din dantela si o rochița pana pe deasupra genunchilor cu imprimeu floral ,m-am saturat de toamna
asta ,vreau vara înapoi .Imi încalț tenesii albi cu mici floricele colorate pe ei si imi las parul pe spate ,întinzându-l umpic cu placa .
Imi colorez buzele cu un roșu aprins si imi fac niște codite mici si dupa mine drăguțe ,la ochi .
Imi bag in geanta micuța roșie telefonul,cheile de la mașina si banii.
Imi strâng umpic prin camera si cobor in bucatarie.
Imi fac un Sandwich cu șuncă si i-l înfulec.
Mmm..gustos.Dupa ce îl mănânc ma spăl si șterg pe mâini si închid usa cu cheia .
Intru in BMW X4 al meu si plec spre hotel .
Am noroc cu vremea azi .Soarele strălucește ,cerul senin si doar zâmbete !Din perspectiva lui Harry :
Imi așez mai bine blugi negri strâmți pe mine si cămașă mea înflorată .Imi încalț cizmele maronii pana la glezne (știți cum poarta el )si imi aranjez parul .Long hair,I don't care .
Ies din camera de hotel si plec spre hotelul Black and White .Am auzit ca e renumit .Astăzi mă voi distra cu Diana .*face malefică *
*****
Ajung acolo si nu o văd pe Diana .Ma rezem de mașina cu spatele si mâinile la piept așteptând .Din perspectiva lui Diana :
Naiba cu traficul ăsta.Am întârziat .
Ajung acolo si ma dau jos din mașina ,îl văd pe Harry si ma apropii cu pași mici spre el .Din perspectiva lui Harry :
Doamne ,ce picioare ,ce cur ,ce sâni ...ah.
Din perspectiva lui diana:
Ma apropi tot mai mult si il vad cum se strânge ușor de mădular cu buza între dinti .Chiar așa de irezistibilă sunt ?Eu nu ma cred așa ,eu cred ca sunt o simpla fata ,modesta .Nu ma cred frumoasa ,dar nici prea urâta .Ajung in fata lui si șoptesc un "Heii "prelungit .
El nu zice nimic doar ma strânge de solduri si ma trage aproape de el sărutându-ma .
Bun mod de-a zice bună..ce sa zic ..Harry .Ii răspund la sărut si sarutul devine din ce in ce mai pasional si provocator .
Mergem amândoi spre receptie ,
îi spune acelei domnișoare ceva de o camera nu știu ce a zis deoarece,ma uitam in telefon ,aveam un mesaj de la Cindy .Ia cheia si urca cu mine intr-o camera ,Închide ușa cu piciorul si ma împinge efectiv pe pat .
Diana:Harry ...iartă-mă .
El nu răspunde doar continua sa ma sărute pe gât .
Imi da rochia jos intr-o secunda si o arunca prin camera .Imi arunca si sutienul si imi săruta sâni, eu gemand de plăcere .
Coboară cu săruturile pana la lenjeria mea care acum era uda leoarcă .
îi dau tricoul jos ușor atingând încet fluturele lui de pe piept ,Ii dau si pantalonii jos, el ajutându-mă cu cureaua lui .
CITEȘTI
Twitter Book | (Barbara Palvin &Harry)PAUSE
Short StoryDeci.. Diana -fata Harry -vedeta Ce se întâmpla atunci cand Harry este împreuna cu Zoe (sora Dianei ) si Diana nu știe si Zoe si Harry vin in vizita la ea .Ce se va întâmpla ?Va persista iubirea dintre Diana Si Harry sau Zoe Si si Harry? 15.Noiem...