Hazza:Hei prințesa !!Neata !!
Dia69:Hei Harry!!
Hazza:Cum ai dormit?
Dia69:Rău .
Hazza :Știu de ce .
Dia69:Uimeste -mă.
Hazza:Nu am fost ,lângă tine in pat ..!!!*pervers face*
Dia69:Poate..??*raset*
Hazza:Deci nu negi ?!E adevărat.
Dia69:Nu mă ,nebunule!!M-a durut rău capul .
Hazza:Ști ,și mi-am făcut speranțe ...! Cum îți e acum ?Mai bine?Ai luat pastile?
Dia69:Ști ești foarte,grijuliu..!!Da am luat pastile si sunt mult mai bine.
Hazza:Și ..ce ai de gând sa faci azi ??
Dia69:Nu știu ,poate m-a întâlnesc cu Cindy si mergem pe undeva ..
Tu?Hazza:Avem un concert diseară eu si băieții în Irlanda.
Dia69:Trebuie sa te odihnești ..nu?
Hazza:Da cu tine sub mine .*perv face*
Dia69:Harry!!
Hazza:Ce vrei sa fac?! Dacă ți-ai pus la Username numărul ăla așa de pervers?!!Ma exciți !!
Dia69:Chiar te excita numărul asta?!
Hazza : Da.Imi imaginez .Eu si tu in acea poziție ..Mmmm
Dia69:Sa îți mai imaginezi mult!!Asta nu o sa se întâmple .Nici in visele tale..!!
Hazza:Nu mă poți opri sa nu visez .Daca ai sti câte vise perverse am avut cu tine ..!!
Dia69:Vreau sa știu si eu ..cam ce făceam ?
Hazza:Doar dacă imi amintesc mi-se scoală...Deci un vis era cam așa ..:
Eram noi doi pe iarba ,sub un copac si ne sărutam .Tu te-ai aplecat si mi-ai aruncat blugi si boxerii iar eu ți-am dat jos hainele si lenjeria intimă .Iti sugeam sfârcurile iar tu făceai mișcări cu mâna pe prietenosul meu de sus in jos.M-am aplecat si am intrat in tine cu forța .Tu ai gemut si mie mi-ai dat satisfacție.
Am ieșit ușor din tine când mai aveai un pic si îți dădeai drumul si ți-am supt clitisorul si tu imi gemeai numele:"Harry.."&"H-aa-rry!!"
Tu ai început sa imi săruți penisul si eu gemeam in gura mare de plăcere.L-ai introdus in gurița ta pe prietenosul meu si ai început sa îl sugi.
După o lunga partida ne-am asezat pe iarba extenuați .Dia69:WOW !!Asta nu o sa se întâmple never!!Doamne ..ce vise !!Imi place firea mea perversa .
Hazza:O iubito !!Si inca câte vise am mai avut cu tine !!..
Sti ar trebuii sa încercam odată un sex la telefon..ce zici?Dia69:Esti tâmpit!!Eu ..asta ..niciodată !!Si nici nu ai numărul meu .
Hazza:Ba îl am.Il am de la Paul .
Dia69:Cine e Paul?!!
Hazza:Bodyguard-ul meu .
El are niște relații si dacă vrei sa afli un număr de telefon ..el rezolva .Dia69:La naiba cu Paul.
Hazza:Deci ce zici ??Cand încercam?
Dia69:Sigur nu azi.Alta dată poate .
Hazza:Okey ,dar cât mai repede!
Dia69:Harry eu ies acum ,m-a sunat Cindy si ieșiim in oraș ..mai vorbim ..Te pup !! :*
Hazza:S-a făcut!!Bye ,Baby!
Dia69:Bye ,Harry.Gata !!
Dacă va plăcut si vreți sa continui apăsați va rog acea steluța ..!!Bye!!❤️❤️♥️♥️
CITEȘTI
Twitter Book | (Barbara Palvin &Harry)PAUSE
Short StoryDeci.. Diana -fata Harry -vedeta Ce se întâmpla atunci cand Harry este împreuna cu Zoe (sora Dianei ) si Diana nu știe si Zoe si Harry vin in vizita la ea .Ce se va întâmpla ?Va persista iubirea dintre Diana Si Harry sau Zoe Si si Harry? 15.Noiem...