Capitolul 39

129 17 7
                                    

Harry:Vrei sa fi din nou iubita mea ?

Lectura plăcuta !❤️

Ma uitam la fata lui Harry ,care era putin încordată ca au trecut aproape cinci minute si nu i-am răspuns .

Harry:Vrei ?..*zambind*

Diana:Harry..Im-Imi trebuie timp să ma gândesc ...

Spun uitandu-mă la mâinile mele cu capul plecat .Dintr-o data ,mâinile mele erau cel mai interesant lucru.

Harry:De ce ?

Diana:Harry..*cobirand scările *
Nu vreau să mai sufăr ,imi trebuie timp sa ma gândesc .

Harry:Okey..dar iti promit ca daca accepți nu o sa te mai fac niciodată sa suferi ,te rog fi din nou a mea .

Diana:Harry...nu sunt un obiect .

Ajungem jos si ieșim din hotel intrând in mașina .
Harry:Incontro?*uitanduse in ochii mei *

Diana:In paradisul meu .*chicotand *

Harry:Adică vrei sa ne futem ?!*cu speranțe mari si fericit *

Diana:Harry!!*imi dau ochii peste cap *La mine acasă ,vroiam sa spun .

Nimeni nu mai spune nimic ,liniștea sa așternut in mașina ,imi sprijin capul de geamul rece a mașini si închid ochii gândindu-mă la propunerea lui Harry .Dacă îi accept propunerea atunci ,o sa intervină din nou ceva sa ne desparte ,întotdeauna exista ceva ..dar dacă nu îi accept propunerea ,atunci voi avea doar asta pe conștienta ..il iubesc pe băiatul asta si iubirea mea pentru el nu scade de loc ,ma așteptam sa scadă dar ea tot mai creste si creste .Daca nu ii accept propunerea voi fi trista ..Foarte trista si o sa ma doare sufletul pentru ca il iubesc ,da dar nu mai vreau sa sufăr din nu stiu ce motive ..de ce nu putem măcar odată in viața asta sa fim împreuna fără niciun obstacol ?Of doamne ..ce mă fac ..!

Simt cum oprește mașina si vine sa imi deschidă si mie ușa de la mașina ,ma dau jos cu grija si ne uitam unul la altul preț de câteva secunde .

Harry:Na ..da..e-eu am nist-niște treaba ,ne vedem ..*fracanduse cu o mana dupa ceafa *

Se apropie de mine ușor si se apleacă cu capul mai jos ,se apropie cu putina teama de obrazul meu si il săruta ușor .

Ii fac cu mana si șoptesc un ușor "pa"si el intra in mașina plecând .
Deschid ușa casei si o închid in urma mea .
Ma duc in camera mea ,ma dezbrac de hainele astea si imi iau o pereche de pantaloni scurți negri lejeri si un tricou gri larg ,parul mi-l prind intrun coc dezordonat si cobor in living .

Aud un clingelt la telefonul meu si il verific văzând ca am un mesaj de la Harry pe Twitter .

Hazza:Te iubesc xX.

Zâmbesc in sinea mea si ma așez pe canapea cu telefonul la piept .
Ce sa fac acum?Să ii răspund?Sau mai bine nu ...ah ..tentația asta ..

Diana:Si eu xX.

Seen 17:33

Hazza:Si tu te iubești ?

Diana:Da ,si eu mă iubesc .

Așez telefonul pe canapea si zâmbesc ,doamne ce prostut e .
Simt ca ma iubește ..il simt ..sa ii mai dau o șansa ?Ultima ,da asta e ultima șansa.

O sa ii mai dau o șansa .

*A doua zi*

Mă trezesc de dimineata si imi fac rutina .
Ma spăl pe fata ,dupa pe dinti si ma îmbrac intr-o pereche de pantaloni gri cu dungi negre la margini  adidas largi de trening ,un tricou pana la buric negru cu o pisica gri pe mijloc si imi iau Conversele in picioare .Ma pieptăn si imi prind parul intr-o coada de cal .
La machiaj nu aplic decat putin rimel pe gene .

Cobor ușor scările să ajung in living si il văd pe Harry stănd la masa si beeindusi cafeaua .

Diana:Harry?Ce cauți aici asa de dimineața ?
Harry:Diana ..*spune ridicându-se si apropiindu-se de mine * Imi pare rău pentru tot ce ți-am facut ,te rog iartă-mă..stiu ca sunt un bou ,ca te-am facut sa suferi ,că ..
Diana:Te iert .
Harry:Că te-am înșel-ce?!!Mă ierți ?Cu adevarat ?!
Diana:Da ,te iert ."chicotand ușor"

Harry isi lipește flamand buzele de ale mele si le fremăta cu săruturi lungi si pline de dragoste .
Ma despart ușor din sarut .
Diana:Ultima oară ,ultima Harry.
Harry:Ultima,iubirea mea,ultima ,iti promit ca nu te voi mai face sa suferi niciodată.

Ne uitam unul in ochii altuia si dupa ne îmbrățișăm strâns .
Harry:Unde vroiai sa pleci ?Murmura  el in umarul meu .
Diana:Să alerg .Vi cu mine ?
Harry:Sti,mai bine decat alergat ,ce zici tu sa facem ceva cu  ...hmm..mai multă acțiune ..
Spune încet băgându-și mâinile la sutienul meu ..ooppss nu aveam sutien .

Harry:Ce imi place cand nu porți sutien ,iubito ..mm...
Diana:Harry..eu chiar vreau sa alerg .
Harry:Haide ,baby..
Diana:Harry!
Harry:Okey..Okey..dar nu scapi .Spune încăltandu-se .
Măcar era îmbrăcat adecvat pentru sport.
Diana:Nu că as vrea ."zâmbesc pe sub mustăți."



Continui cartea ?..:'(

Vreau sa văd câți citesc cartea asta sa voteze sau sa scrie ceva in comm.

Va mulțumesc pentru cele 3k+ lecturi .<3
Suntem pe locul 36 in Proza Scurta .Thank you.

O sa imi fac un program cand postez si cand nu ,il scriu aici si sper sa va uitat toți peste el .

Luni -dimineața sau pe la 2.(alteori postez marți sau duminica tot asa )
Postez  odată pe săptămână.
Daca vreți de mai multe ori ,spuneți-mi aici.

Cum vi sa părut capitolul ?

Twitter Book | (Barbara Palvin &Harry)PAUSEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum