Şu gece bir bitmedi gitti değil mi? Biraz acıktık gibi de. Canın neler neler istiyor. Tatlı, tuzlu Allah ne verdiyse artık.
Ama o hayalindeki elbiseyi ve herkesin seni görünce zayıflamışsın diyeceği günün hayali de aniden geliyor aklına. Tatlış tatlış hayaller kurmaya başlıyorsun ama miden siren seslerini hiç kesmeden çalıyor.
Gurul gurul hem de.
Aklından bir soru geçiyor ve ümitsizce düşünüyorsun.
Ben ne yiyeceğim?
Şimdi sana vereceğim tavsiyeler hem açlığını dindirecek hem de diyetini bozmayacak.
Süper kahraman gibi yazarım, çok zayıf olayım e mi?😅
Bak canım, öncelikle beyninden
" Açım! " Kelimesini kaldırıyorsun. Farzet ki hiç öyle bir kelime türetilmedi.Sonrasında büyük bir bardak ılık suyunu içiyorsun ve en az 10 Dakika bekliyorsun.
Baktın yine açlığın yatışmadı, o zaman birşeyler atıştırabilirsin ama halâ açsan bil ki bu açlık psikolojik değil gerçekten açsın.
O zaman hadi açlığımızı yatıştıralım.
Hooop!!! Aklın o malum bisküviye, akşamdan kalan yemeklere yada dolaptaki o mis gibi tatlı ve abur cuburlara gitmesin! Aklını alırım Sebastian!
Hayallerine giden yolda sana yapacağım herşey mübahtır.
Ay hadi tutma beni. Sana neler yiyebileceğini yazacağım. Vee başlayalım.
✔1 Bardak tarçınlı süt içebilirsin. Tarçın, kan şekerini dengeler ve açlığını giderir. Böylelikle açlığın dakikalar içinde giderilmiş olur. Duyduğuma göre akşamları düzenli şekilde içinlen tarçınlı süt, bir ayda dört kiloya kadar verdirebiliyormuş.
✔İki üç yemek kaşığı yarım yağlı yada yağsız yoğurt yiyebilirsin. İçine tarçın yada sevdiğin baharatları ekleyip yararına yarar katabilirsin.
✔1 Adet salatalık yiyebilirsin. Tabiki de tuzsuz bir de soru mu?🤭
✔2 Yemek kaşığı yulafı süt veya yoğurt ile yiyebilirsin.
Gece yemek yemek zararlı olduğu için benim deneyip onayladığım ve sana önerebileceklerim bu kadar.
Geçen bölümde de dediğim gibi bilinç altınla gitdiğin savaşı sakın kaybetme.
Her zaman gerçekçi hedefler koy
Başaracağına inan.Bazen açlık beyninin sana oynadığı büyük bir oyundan ibarettir ve sen bu oyunlara kanarsan hiçbir zaman hedefine, o hayalini kurduğun sağlıklı bedene ulaşamazsın.
Şunu da söylemeden geçemeyeceğim. 1 Ayda 12 Kilo verdim. 10 Kilosu yağdan gitti. Bu da 40 Paket margarine bedel.😅
Yağdan kilo vermemin en büyük sebebi gece açlıktan uyanıp ağlasam bile su dışında birşey içip yememem.
~~~~~~~~~~~~~~~~Düşüncelerini benimle paylaşırsan çok sevinirim. İyi geceler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİYET MACERAMA KATILIR MISIN?
Non-FictionDiyet ile ilgili kitaplara bakarken beni buldun ve okuyup okumamak arasında gidip geliyorsun. Üstelik, diyet hakkında milyonlarca yazı ve kitap okumuşken. Şimdi diyeceksin ki, bu kız kaç kere diyet yapmış ama sonu hep hüsran. İşte, beynimizde b...