Part 3 - Trustworthy or not

96 16 5
                                    

We liepen naar een bar met verlichte letters 'fluid' boven de deur. Harry pakte mijn hand en samen liepen naar binnen. 'Don't worry.' Fluisterde hij weer in mijn oor.

Binnen stond harde muziek aan en stonden er allerlei jongeren dansend tegen elkaar aangedrukt. De geur van drank en sigaretten drong in mijn neus. Harry liep naar een groepje jongens en meiden toe. Gelijk draaiden ze zich om. 'Harry!' Riepen ze verontwaardigd. 'Hey bro!' Een blonde jongen sloeg zijn arm om zijn schouder en hield hem een flesje bier voor zijn neus. 'No thanks, bro.'

Zachtjes kneep ik Harry in zijn hand. Zijn grote warme enigst vertrouwbare hand.

'Hey guys, this is Jessica!' Harry hefde zijn arm, waardoor mijn arm ook in de lucht ging. 'Hey Jessica!' Zei de blonde jongen. Ook een paar anderen groetten me. 'His millionst girl..' Mompelde een meisje dat een beetje verscholen stond. Harry kuchte geïrriteerd. Toen keek hij naar mij. 'She doesn't speak much..' Voegde hij eraan toe. Verlegen staarde ik naar mijn tenen.

'So she can't complain that you're flirting too much! You are so smart, Harry!' Grijnsde een andere jongen. Harry werpte hem een vurige blik toe. 'Shut up, Jake!'

Jake hief zijn handen op. 'Sorry!' Riep hij.

'Do you want some drink, Jessica?' Vroeg een van de meiden vriendelijk. Ik schudde mijn hoofd en lachte beleefd. 'Okay, Harry?'

Harry zuchtte. 'Well, a pint then!' Grijnsde hij.

Het meisje liep draaide zich om en kwam even later terug met een glas bier. Ik keek om me heen. Het leek hier wel op een mierennest dat te klein was voor alle mieren. Iedereen op de dansvloer leek tegen elkaar geplet te worden. De harde muziek deed pijn aan mijn oren. En Harry liet me ook ineens alleen omdat hij meegetrokken werd door een groepje meiden. Hij was erg populair bij de meiden, dat was wel te merken. Ik voelde me nogal ongemakkelijk hier.

De blonde jongen kwam wat dichterbij staan. 'Hi!' Zei hij. Ik keek hem aan maar zei niks. Ik wist nooit wat hij te verbergen had. Hij stak zijn hand uit. 'I'm Niall.' Ik knikte en lachte heel kort. 'So, you can't speak or..?'

Even keek ik hem aan, en zwijgde daarna alleen maar. Niall bleef maar naast me staan. 'Do you want some pepsi, or anything else?' Vroeg hij toen hij naar de bar wees. Ik knikte maar. Wat moest ik anders doen, nu Harry weg was? We liepen samen naar de bar waar hij een cola voor me bestelde. We gingen daarna staan op een rustig plekje, voor hoever het rustig was. Niall prooste met zijn flesje tegen mijn glas. Ik grinnikte.

'You know, you're the first girl of Harry who can't talk.' Vertelde hij. 'And he has had a lot of girlfriends.'

Ik knikte. Waarom zei iedereen dat toch? Dat Harry een flirter was. Natuurlijk kende ik hem ook nog niet zo goed. Maar tot nu daarnet toe was hij zo beschermend voor me geweest. Uiteindelijk begon ik te twijfelen of het eigenlijk wel goed was dat ik uit huis ben geglipt.

Opeens werd er met een harde trek aan Niall getrokken. Een paar giechelende meiden stonden nu om hem heen. Ik trok mijn wenkbrauw op. Elke jongen hier werd geëerd door meisjes dus. Omdat het nog een tijdje zou duren voordat Niall eindelijk klaar was met meisjes op de foto gaan, ging ik maar opzoek naar Harry.

'Jess, Jessica!' Hoorde ik ineens achter me. Ik draaide me om, en zag dat het Harry was. 'I've been searching you everywhere! Are you ok?'

Ik knikte. Hij trok me mee aan mijn arm. 'It's time to go.' Zei hij nogal geërgerd. Ik wou hem vragen wat er aan de hand was, maar deed het niet.

We renden zowat naar buiten, waar ons veel mensen tegemoet kwamen. Ineens zag ik heel veel flitsen. Flitsen van fototoestellen en camera's.  

'Go away!' Riep Harry boos. Hij hield zijn handen voor mijn gezicht. We probeerden weg te rennen door de mensen heen, maar we werden tegengehouden. 'Harry! Harry, is it true you made Tracy pregnant?' Een man met een camera stond voor hem. Harry hield me schuil achter zijn rug. 'Who the fuck said this?' Riep hij. 'It's not true!'  

Hij wou doorlopen maar de man liet ons niet gaan. 'Let me pass!'  

Hij bleef gewoon voor ons staan en vroeg meerdere vragen. 'Why did you break up with Taylor?' 'Is she pregnant too?' Meer paparazzi kwam erbij staan. 'Do you play with that girl too?' 'Did you ever had a real relationship?' Harry's gezicht schoot vuur. Zijn lichaam trilde, en voordat ik hem kon stoppen, sloeg hij de man met een harde ruk opzij. Ineens. Zijn camera viel in stukken op de grond. Ineens was het stil. Niemand vroeg meer wat. Als versteend stond ik daar maar, radeloos. Toen trok Harry me mee en rende weg. We renden een lang stuk en elke keer keek hij weer achterom. Uiteindelijk stopte hij. 'Please, say you didn't saw that..' Kreunde hij toen hij zich op de grond liet zakken en zijn hoofd op zijn knieën legde. Ik ging naast hem zitten, maar deed niks.  

'Now you never want to see me again!'  

Ik zweeg. Hij keek op en ik zag zijn betraande gezicht. 'Yeah, right! I have to bring you home..' Hij stond op en liep een kant op. Snel krabbelde ik ook op en rende achter hem aan. 'I never had to take you to that party..' Mompelde hij. Nog steeds zei ik niks. Hij schopte frustrerend tegen een steentje. Zijn bewegingen, zijn gezicht, zijn haar. Het was allemaal perfect, maar steeds meer begon ik te denken dat dit 'someone' niet kon zijn. Niet de 'someone' die ik bedoel. Deze jongen was precies zoals mijn moeder verteld had. Misschien had ze dan wel echt gelijk. Dat de wereld echt alleen maar pijn doet. Misschien moest ik haar maar vertrouwen, inplaats van deze vreemde.

4 stemmen = nieuw hoofdstuk! Je kan dit verhaal ook lezen op Quizlet.nl! X

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 06, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Behind the walls - Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu