Dia membuka mesejnya.
//Aku akan pastikan seluruh keluarga kau akan mati!!!//
Ji hyo tercampak telefonnya kerana terkejut. Dia bertambah terkejut apabila seseorang memegang bahunya secara tiba2. Bila dia toleh.
Sehun: Kienchana?
Ji hyo terus peluk Sehun. Sehun menggosokkan kepala Ji hyo.
Sehun: Kienchana. Semuanya okay.
Sementara itu di lab..
Kai sibuk membuat kerjanya. Yoona pula masih dalam ketakutn. Kadang2 dia pandang Kai.
//Perlu ke aku ceritekan kat diarang? Tapii...//
Sehun dan Ji hyo pun masuk ke dalam lab semula. Kai memandang pelik ke arah mereka.
Kai: Nilah. Aku nak tanya something ni.
Sehun: Bwo?
Kai: Korang dua ni couple ke?Yoona yang dari tadi tunduk segera angkat kepala.
Ji hyo dan Sehun saling berpandangan.
Kai: Yah!
Sehun: Aish! Kau ni! Lemah jantung aku!
Jihyo: Nae...Kai mengeluh panjang.
Kai: Asal tak citer? Kononya nak bercinta senyap lah ni?
Jihyo: Annyio.. sebenarnya...
Sehun: Sebenarnya dia takut kalau dia akan luka kan hati kau.
Kai: Hati aku? Aku okay jer. Kalau korang bahagia aku pun bahagia. Kan Yoona?
Yoona: Ermmm...Mereka semua pandang Yoona.
---skip---
Balik itu pun Sehun temankan Ji hyo. Tapi Ji hyo senyap sahaja...
Sehun: Awak okay ke ni?
Jihyo: Eohh...
Sehun: Ni mesti pasal kai kan?Ji hyo terhenti. Diikuti oleh Sehun.
Jihyo: Annyia...
Sehun: Kalau tak kenapa?Ji hyo keluarkan telefonnya lalu membuka mesej tadi.
Jihyo: Baca ni.
Ji hyo serahkan telefonnya. sehun pun baca. Dia juga kelihatan agak terkejut.
Sehun: Bwoya. Duguya?
Jihyo: Molla..Sehun tutup semula telefon Jihyo. Dia menarik Jihyo ke dalam pelukannya.
Jihyo: Sehun ya...
Sehun: Ingat. Selagi kita berempat bersama, tak akan ada sebarang bende yang akan berlaku.Jihyo hanya menganggukkan kepala.
--skip--
Seorang lelaki sedang duduk di sebuah kerusi pejabat. Tetapi tidak kelihatan rupanya kerana dia memakai topeng.
Tiba2 datang seorang lelaki menghadapnya.
???: Kau dah bagi mesej tu?
???: Sudah tuan. Nampaknya plan kita ni terlalu perlahan.
???: Tak pe. Kita buat perlahan2. Kita akan seksa diarang macam mana diarang seksa kita.
???: Jadi apa plan tuan seterusnya.
???: Yoona. Gadis polos. Dia akan berkahwin tak lama lagi. Aku nak dia mati bila majlis di jalankan.
???: Baik tuan.Lelaki tersebut menggenggam tangannya.
"Tak sangka. Korang ni begitu bodoh! Aku akan pastikan semua yang bodoh macam korang! Akan mati!"
Katanya sambil tergelak kuat. Dendamnya begitu kuat dan dia mahu orang2 itu mati.
-bersambung-
YOU ARE READING
Virus Alive 2.0
FanfictionFf ni korang kena pandai bayangkan.. sebab dia tentang imagine.. wish me good luck guys..