♔
Balo için hazırlanan Mia salonunda oturmuş Calum'un gelmesini bekliyordu. O sırada telefonu çalan esmer kız arayana baktığında yüzünde kocaman bir tebessüm oluşmuştu. Arayan annesiydi.
"Anne!" Diye çığırarak ve gülerek açtı telefonu.
"Güzel kızım nasılsın? Bu mutlu gününde yanında olamadık ama?" Dedi, sesi sona doğru ağlamaklı çıkmıştı. Mia da ne kadar duygulansa da annesine belli edip üzmek istemedi ve kahkahasıyla da kamufle etti bu durumu.
"Çok iyiyim anne kendinizi lütfen üzmeyin. Ve size bir süprizim var." Annesi telefonun öbür ucundan rahatlarken merakla sordu,
"Süpriz ne kızım?" Mia kıkırdadı ve konuştu.
"Süpriz işte anne-" derken zili çalan kapının sesiyle konuşması yarım kaldı.
"Sanırım dün Calum diye bahsettiğin çocuk geldi kızım. Yarın beni ara ve partinin tadını çıkar." Vedalaştıktan sonra telefonunu kapattı ve koltuğun üzerindeki çantasını alıp ışıkları kapayarak kapıyı açmıştı.
Karşısında takım elbisesiyle müthiş gözüken adamdan gözlerini alamadı. Eğer Neymar'a aşık olmasaydı kesinlikle ilk tercihi Calum olurdu.
"Resimdekinden daha harikasın, Mia." Diye bildi zorla Calum. Çünkü Mia nefes kesici olmuştu ve Calum hangi kelimeleri seçmesi gerektiğini bilmiyordu.
"Teşekkür ederim Calum, sen de çok yakışıklı olmuşsun." Deyip kıkırdadı.
İkiside bir süre sonra Mia'nın evinin önünden çıkıp siyah Range Rover'a bindiler. Balo alanına gidene kadar da konuşmuşlardı.
Fakat Mia'nın aklında yarın Neymar'a, ona nasıl aşık olduğunu itiraf edeceği geldi. Reddedilmekten çok korkuyordu. Ya da onun gözünde küçük düşmekten. Ama bu hislerini Neymar'a söylemezse de kafayı yiyeceğinin bilincindeydi. 3 yıl. Az bir zaman değildi.
Arabanın durmasıyla kendisine geldi ve Calum'a gülümseyerek kapıya yöneldi. Calum onu durdurup hızla arabadan indi ve Mia'nın kapısına yönelip kapıyı açtı. Mia yavaşça arabadan inip Calum'un ona uzattığı koluna girdi ve Calum valeye anahtarlatı verdikten sonra balo için kiralanmış olan alana giriş yaptılar.
Neymar o sırada Bella'yla konuşuyordu fakat konuştuğu konuyu bile tam olarak kavrayamamıştı. Aklı dağınıktı. Bunun nedenini bile bilmiyordu, fakat aklı iki de bir Mia'ya kayıyordu.
Gözlerini etrafta gezdirirken kapıya takılı kaldı. Aynı anda kalbi tekledi. Bunlara anlam verememesi bir yana Mia'yı görünce bu tepkileri vermesini garipsiyordu.
Bir kaç saniye gözleri buluştu. Mia utanıp gözlerini kaçırmıştı fakat bu sefer de Neymar yüzünün mükemmelliğini incelemek yerine elbisenin vücuduna tam oturup onu nasıl da güzel gösterdiğine baktı.
Balonun ilerleyen saatlerinde Neymar kendini Mia'nın yanında bulmuştu.
"Çok hoş olmuşsun Mia." Çarpık gülümsemesiyle söyledi. Mia'nın kalbi gümbürdüyor, karnında ejderhalar tepişiyordu. Yine de belli etmeden gülümseyip karşılık verdi.
"Sende çok yakışıklı olmuşsun Ney. Bordo yakışmış." Kaşlarıyla kıravatını işaret ettiğinde Neymar'ın yüzünde gerçek bir gülümseme oluştu.
"Teşekkürler güzelim."
Calum Mia'ya doğru ilerlerken yanında Neymar'ı görünce biraz daha hızlandı ve Neymar'a başıyla selam verdi. Neymar'da karşılık verince Calum kafasını Mia'ya döndürüp konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Junior // Neymar Jr
FanfictionSadece kalbinin sesini dinle, beynin kadar yanıltmaz seni.