Capitolul 3

1K 38 2
                                    

Lectură plăcută !

.
.
.
.
.

Când am văzut-o pe mătușa mea am început sa alerg spre ea și să o îmbrățișez . Nu o mai văzusem de 10 ani . Ea locuiește în New York , este o femeie cumsecade , lucrează ca doctoriță , este înaltă , roșcată și slabă .

- Ce mare te-ai făcut Kate ! spune ea în timp ce mă analiza de jos în sus .

- Mutușă ce te aduce pe aici ? spun eu așezându-mă pe fotoliu .

- Pai am treabă cu tatăl tău și o să vină cu mine la New York !

- Pai și când o să te întorci acasă tată ? îl întreb eu pe el

- Peste 3 săptămâni ! spune el

- Și când o să plecați ?

- Mâine !

Am mai stat câteva minute de vorba cu mătușa și am urcat la mine în camera și m-am îndreptat către baie .
Mi-am făcut un duș și m-am îmbrăcat în pijamale , apoi m-am băgat în pat și am
adormit .

Dimineață

Am intrat in baie și mi-am făcut rutina , apoi m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi negri , o cămașă albastra pe care am băgato în blugi , o pereche de balerini negri și geaca de piele . Am coborât jos și erau părinții mei și mătușa ce se pregăteau sa plece . Mi-am luat la revedere de la ei și am plecat spre firma . Când am ajuns la firma și am intrat .

- Bună dimineața Kate !

- Bună dimineața Bianca !

- Azi domnul întârzie și a zis să îi lași cafeaua​ pe birou !

După ce i-am mulțumit Biancăi am înaintat spre lift și am văzut că era defect .

- Offf ! Asta îmi trebuia sa urc până la etajul 6 pe scări !

Când am ajuns am înaintat spre biroul meu și am văzut-o pe Ema cum își bea cafeaua​ stand la biroul ei . Am înaintat spre biroul meu și am început sa așez dosarele , nu înainte sa îi duc cafeaua sefului pe birou .

- Dar de ce întârzie domnul Mark ?

- Deoarece are o problemă cu mama lui !

- Am înțeles !

După 20 de minute am auzit că îmi suna telefonul și l-am scos din buzunar .

- Buna ziua sunteți Kate Avans ? îmi spune cineva pe care nu îl cunosc .

- Da ! S-a întâmplat ceva ? spun eu un pic îngrijorată .

- Mama dumneavoastră a suferit un accident de masina și trebuie să veniți urgent la spital !

După ce am închis am ieșit val vârtej din firma și am făcut cu mana semn la un taxiu. În 10 minute eram în fata spitalului , am intrat îndreptându-mă spre
recepție .

- Știți undeva unde este Cristina Avans ( așa o cheamă pe mama mea ) .

- Da este încă în operație !

- Mulțumesc !

După o ora stand pe hol plimbându-mă de colo colo am văzut cum a ieșit un doctor din sala de operații​ .

- Domnule doctor cum se simte mama mea ?

- Mamei dumneavoastră i-a cedat inima și a murit ! Îmi pare rău pentru dumneavoastră ! spune acel doctor cu tristețe în voce .

Când am auzit că mama a murit am văzut negru în fața ochilor și am căzut jos pe podeaua rece cum îmi este acum și sufletul meu .

.
.
.
.
.
.
.

Hey ! Ce mai faceți ? Vă mulțumesc foarte mult că îmi apreciați cartea . Îmi cer scuze pentru greșeli și că acest capitol este prea scurt . Vă pup și să aveți o duminică plăcută ! :))))
În poză este mătușa Karei .

Secretara lui Mark TaylorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum