Capitolul 43

860 47 9
                                    

"Urăsc să fiu băgată în seamă, doar când cineva are nevoie de ceva de la mine.

Şi urăsc şi mai mult faptul că eu nu pot să refuz ajutorul cerut."

"Niciodata sa nu renunti la un vis de-al tau indiferent cat de imposibil sau greu de realizat ar parea. Visele sunt doar ale tale, sunt refugiul tau si nu ti le poate lua sau controla nimeni."

"Am crescut cu muzica, o sa mor legat de ea, e remediul meu cand viata e grea."

"Ziua in care vom renunta este ziua in care vom muri."

"Unii au posibilitatea de a se intalni zilnic si totusi nu dau doi bani pe clipele petrecute impreuna, in timp ce altii doar viseaza si asteapta cu nerabdare clipele in care se vor tine in brate si vor merge mana de mana."

"Important nu e sa uiti, ci sa-ti amintesti fara sa doara."

"Cand "as vrea" devine "vreau", cand "ar trebui" devine "trebuie", cand "mai intai" si "mai apoi" devine "acum", atunci si doar atunci dorintele incep sa se transforme realitate."

"Vorbim prea mult si ascultam prea putin, ignoram, judecam si etichetam prea repede, uitand cu desavarsire de faptul ca ceea ce vedem la exterior nu reprezinta decat o coperta."

"E posibil sa iti fie dor de cineva pe care nu l-ai intalnit?"

"Orice s-ar intampla sa fii tu insuti. Asta iti da incredere in tine!"

"Eu ti-am dat 100 de lei. El ti-a dat 200 de lei. Tu crezi ca el e mai bun pentru ca ti-am dat mai mult, dar diferenta este ca el avea 2000 de lai, iar eu aveam doar 100 de lei."

"Daca tot vrem sa facem ceva de ce sa nu actionam direct? De ce ne ascundem gandurile in spatele unor minciuni? De ce abandonam fara nicio explicatie?"

"Nu poţi să nu mai iubeşti un om, doar pentru că te-a rănit."

"Și apoi dintr-o dată, s-a schimbat. A devenit o persoană complet diferită cu o gândire nouă, o schimbare de look diferită, un suflet nou. Fetei care îi păsa de orice, acum nu-i mai păsa deloc."





CitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum