Capitolul 41

840 42 0
                                    

Oh, tu. Prietena buna, ai fost mereu alaturi de mine. Iti multumesc. As vrea in acest moment sa iti fiu alaturi, as vrea sa pot repara toata greselile tale sau chiar sa fiu in locul tau. Spui ca nimeni nu intelege, dar nu ai încercat sa vorbesti cu nimeni. Esti îndrăgostită, esti un copil... ce se intampla ? Unde te-ai pierdut ? Acel copil inofensiv si plin de zâmbete, de bucurie. Ce cauta acele tăieturi pe corpul tau ? De ce pe al tau ? In aceste 2 zile care ti-au mai rămas,te rog , ba nu... Te implor.. măcar acum incearca sa repari ceva. Tu meriti mult mai mult. Incearca sa repari lucurile acesta. Nu vreau sa te pierd, îmi esti ca surioara mai mica pe care nu am avut-o niciodată. Nu ma poți dezamăgi, repara ceva.. te rog. Măcar acum sa incercam sa ne dorim altceva de la viața. Sa incercam sa schimbam ceva. Unde esti ? De ce te-am pierdut ? Unde te-am pierdut ? De ce tu? Unde esti ? Te caut, dar nu te gasesc. Imi spuneai ca sunt indiferent , eram pentru ca nu sunt bun pentru tine, poate deseori ti-am facut rău in mod indirect. Imi pare rau ca nu te-am inteles asa cum ai fi vrut sa o fac, imi pare rau ca ti-am facut rau, imi pare rau ca te-am ranit cu indiferenta.Tremur din toata încheieturile, mi-a crescut tensiunea , inima încetează din a bate de vreo ora, îmi e cald. Imi e foarte cald. Ma simt ca in cel mai aprins cuptor. Ma arde, ma doare. Nu tu, nu acum. Reapară tot, te rog. Nu ma dezamăgi, nu pleca si tu asa cum au promis toți. Nu vreau sa ajungi la orfelinat . Vreau sa mai aud de tine , vreau sa vorbim , vreau sa iti aud vocea , vreau sa ma suni atunci când nu mai poți. Te rog. Fa ca totul sa fie bine. Te rog nu ma dezamăgi. Te rog sa repari ceva , nu pot sa te pierd. Nu si pe tine. Nu îmi face mie asta. Fa in asa fel încât sa rezolvi tot sau sa imi trimiți mie tot răul . Vreau sa sufăr eu in locul tau. Tu nu meriti asta, cum ai zis si tu.. nici un prieten nu te merita ... poate ca nici eu nu te meritam.. dar jur ca in momentul acesta îmi doresc sa iti pot lua tot răul, imi doresc sa fii bine. Sa iti dau binele meu si sa îmi dai tu răul tau. De ce viața e asa cruda? De ce ai facut atâtea intr-un an? De ce nu ai vorbit cu mine ? De ce nu mi-ai spus niciodată ca e asa de rău? De ce micuto, de ce? Stiam ca e rău, dar niciodata nu mi-as fi imaginat ca e chiar atât de rău. Sper ca lucrurile sa fie bine, fa in asa fel încât sa fie bine. Vreau sa mai aud de tine , dar de tine cea fericita . Te rog nu te mai tăia, ai grija de tine, te rog, fa asta pentru mine, pentru prietenul tau indiferent care tine enorm la tine. Si oriunde ai fi si orice s-a intampla sa nu uiți ca vei fi mereu surioara mea mai mica...

"M-am urcat pe cântar și pe ecran mi-a apărut ''Dar măcar ești frumoasă''!" -Dialona

"Dacă o fată îți scrie prima nu e proastă, înseamnă că ești important pentru ea."-Dialona

"Dacă poți să faci pe cineva să zâmbească, fă-o! Lumea are nevoie de oameni FERICIȚI"-Dialona

"Nu-ți împovăra copilul cu îndeplinirea viselor tale, căci el este un alt om, care va avea propriile lui vise. "-Dialona

"Nu suntem făcuți pentru a ne petrece timpul singuri dar nici cu oricine..."-Dialona


Heei,heei. Ce faceti? Cum e la scoala? La mine e ok, cred. Ma bucur ca v-ati facut timp si ati citit si de aceasta data citatele din cartea mea. Sper ca v-au placut. Va mai astept! :* 


CitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum