"Tăcerea a fost privită întotdeauna ca o putere."
"Virgula, punctul care plange."
"'Nu este greu sa faci o alegere, este greu sa traiesti cu ea."
"Oricât de mulți prieteni ai avea, uneori, ai nevoie să fii singur."
"People care when it's too late."
"Don't cry for a guy, say fuck you and smile."
"Oamenii care nu scot nici un sunet dacă stai să-i asculti duc războaie .
Oamenii care azi sunt reci şi duri, au cele mai neliniştite nopti.
Oamenii indifereti au cea mai calda inima."
"Într-un an te-ai schimbat mult, nu mai eşti fata ce-au cunoscut-o ei.Dezamăgirile te-au întărit, acum eşti mai puternică, dar totodată şi mai rece.Cu trecerea timpul inima ţi s-a îngheţat.Deşi eşti una dintre cele mai sensibile fete din şcoala ta, nu mai arăţi asta.Sensibilitatea şi sentimentele au dispărut, le-ai închis undeva şi ai aruncat cheia.Draga mea, eşti frumoasă, minunată şi specială, mă bucur că ai înţeles asta.Niciodată nu trebuie să laşi ca fericirea ta să depindă de cineva.În curând vei deveni o adevărată femeie, în curând ziua de azi va deveni o amintire.Poate că-mi e dor de fata ce-a dispărut, dar nu contează, îmi e mai bine aşa.Sunt bine, mă descurc singură, exact cum am făcut-o până acum.Ai grijă, viaţa e o adevărată aventură, o adevărată poveste din carţile pe care le citeam când eram mici.Viaţa e doar un singură."
Hei,hei. vreau sa va urez un Craciun fericit alaturi de cei dragi! Sper ca Mosul sa fi venit la voi, sunt sigura ca ati fost cuminti. Deci ce v-a adus?
Acesta este primul meu Craciun pe Wattpad si cu siguranta o sa am parte de mult mai multe de acum in colo alaturi de voi, aici. Craciun fericit din nou! Ly all!
CITEȘTI
Citate
Random"-Nu spune Te iubesc daca nu simti! -Nu vorbi de sentimente daca nu exista! -Si nu atinge o inima daca ai de gand sa o ranesti!" Coperta by Dangerexplosion Story by Deeairwin