☆Színjátékok☆

330 24 6
                                    

 Bevezető

-Igen, velem minden a legnagyobb rendben van -mondja Amber.- De nem tudom elrejteni. Mert igen, mi csak a munka miatt jöttünk ide, de megtörtént. Én nem akartam. Tényleg nem. De azt hittem, ha undok leszek veled akkor elmúlik. De nem így lett. És bár félek az elutasítástól, de tessék. Kimondom. Szeretlek. -Erre könnyekbe tört ki, nem kapott levegőt, úgy sírt. Nekidőlt a falnak és a földrezuhant. Kyle-t mellen ütötte Amber vallomása. Annyira meglepődött, hírtelen nem is tudta mit mondjon, esetleg mit tegyen.   
  -Gyere Am, mutatok valamit.-tartotta a kezét és felhúzta a lányt, aki még mindig a könnyeivel küzködött. Kyle felkapta a hátára a hátizsákát, amit egésznap magával hordozott, majd elindultak fel egy dombra. 15 percig gyalogoltak.
  Senki nem szólt semmit, Amber szégyellte magát, Kyle pedig nem tudta, mit is mondhatna. Mikor felértek a domb tetejére Amber meglátott egy hatalmas nagy vízesést.
  -Üdvözöllek a Niagara tetején! Emlékszel, hogy nemrég idehoztuk a sérült elefánt bébit, hogy megitassuk?
  Amber karba fonta a kezét és végre mem sírt.
  -Igen, de az jóval fennebb volt, nem jöttünk le ennyire. Itt 30 méter múlva kezdődik a vízesés.
  -Pontosan. A világ legnagyobb vízesése. Kövess.
  Amber nem tudta, hogy mit csináljon, végül követte. 10 méterre azonban megállt és nem tudta, hogy Kyle megőrült-e, vagy meg akarja őt ölni.
  -Na, mi lesz?-mosolyodott el a srác.-Fogd meg a kezem. Együtt leugrunk.
  -Hogy tessék? Te jól vagy, ebbe bele fogunk halni!-értetlenkedett Amber.
  -Na és? Legalább együtt halunk meg.
Amber végül belement a dologba. Odament a fiúhoz, megfogta a kezét, aki felkapta az ölébe, megfutamodott és leugrottak. Nagyjából fél percet zuhanhattak, miközben Kyle megcsókolta Ambert. Ekkor megállt az idő: csak csókolóztak, miközben zuhantak lefelé.
  -Szertlek Am!-vallotta be Kyle.
  -Én is.
  Amber behunyta a szemét, és Kyle az utolsó pillanatban meghúzott egy kötőt ami a táskájából lógott ki. Ekkor a hátizsák kinyílt, Kyle-t és az ölében fekvő Ambert magasba emelte egy ejtőernyő, ami elsodorta őket.
 

☆Színjátékok☆Where stories live. Discover now