A telefonját kikapcsolta, az ajtót bezárta majd főzött egy spagettit, amit megevett egyedül.
Délután 3 óra körül azonban visszakapcsolta a telefonját. 13 nem fogadott hívása volt és egy SMS-e. A tizenhárom hívás mind a stábtagoktól jött, az SMS pedig a producertől. Ez állt benne:
Nézd Kendall. Már itt kéne legyél, nem tudunk nélküled forgatni. Két héten belül el kell készüljön a film a premierre. Már nem tudunk helyetted mást keresni, hogy meg is tudja tanulni a szöveget. Amint tudsz gyere be. Kérlek. Miattunk.
Kendall nagyon megsajnálta a producert és bement. Mikor megérkezett egy halom riporter állt az épület előtt. Amint meglátták, elkezdték faggatni a lányt.
-Miss Scott, önre haragudt meg Mr. Parker?
-Milyen kapcsolat van ön és Mr. Parker között?
-Mit érez Mr. Parker iránt?
-Miért nem jött be hamarább? Ha jól tudjuk nem most kezdődött a folytatás.
-Jól érzi magát Miss Scott?
-Ön kezdte a veszekedést vagy Mr. Parker?
-Mit mondana most neki?
Ekkor Kendallnál betelet a pohár. Megragadta az egyik mikrofont a felé tartottak közül, majd megszólalt.
-Mr. Parkerrel a kapcsolatunk csupán kollégai. Én a barátomnak tekintettem idáig, és remélem, hogy nem kell meggondoljam magam. Adam biztosan a szemembe mondta volna, ha valamai baja lenne velem, hiszen ő egy végtelenúl rendes ember, igaz Adam?-nézett egy kényszer mosollyal a kamerába, majd beviharzott a stúdióba.
-Hello.-köszönt Kendall, miközben levette a kabátját.
-Na, végre. Hol voltál eddig Kendall?-kérdezte aggódva Jack a székében ülve.
A terembe ott volt mindenki, kivéve a mellékszereplőket. Vagyis a stábtagokon kívül csak Adam volt ott. Aki épp a Cola-ját fogyasztotta az asztalon ülve.
-Sajnálom, de valami miatt nem éreztem jól magam.-vetett Kendall egy szúrós pillantást Adamre.
-Na jó. Ebből elegem van.-pattant fel Adam.-Úgy viselkedsz mint egy óvodás!-üvöltött Kendallra.
-Hogy mi a csoda?! Nem neked kell a Tv-ből megtudd, hogy bajom van veled! Azt hittem, hogy a barátodnak tekintesz.-akadt ki Kendall.-Tegnap végig hozzám se szóltál, én már nem tudom, hogy mit gondoljak rólad.
-Felhívtál hajnalban csak azért, hogy tudj velem ordibálni. Lehet, hogy 19 éves vagy, de nagyon éretlen vagy. Egy hisztis taknyos.-mondta Adam.
Kendall-nak ez nagyon rosszúl esett. Ekkor eltörött nála minden és sírva fakadt.
ESTÁS LEYENDO
☆Színjátékok☆
RomanceKendall és Adam az év filmjét forgatják, ami persze a médiát és a sajtót is nagyon érdekli. Kendall lassan kezd beleszeretni kollégájába, de Adaman nem lehet eligazodni.