Kendall hazaérve letusolt és ágybabújt. Tanulgatta a forgatókönyvet, de amiután rájött, hogy már nagyon rég óta tudja az egészet úgy döntött, hogy hagyja az egészet. Ránézett az órára és látta, hogy csak 6 óra. Megragadta a telefonját és egy kis gondolkodás után felhívta az anyukáját.
Kétszer hívta, de nem vette fel. Kendall ekkor úgy döntött, hogy mégse anyjától kér tanácsot ez ügyben. De akkor kitől? Össze volt zavarodva, nem értette, hogy mit is érez valójában Adam iránt. Hogy is érezhetne barátságot, ha az érzelmei mélyebbek iránta. De szerelmes sem lehet belé, hiszen 15 évvel idősebb nála! És még barátnője is van. A világ egyik legszebb lánya. Pfffff.
Ennyi gyötrődés után rá fért az alvás, így hát befelé fordult az ágyába és elaludt.
Másnap hajnali 5-kor felébredt és már nem tudott többet aludni. Hogy is tudott volna, hiszen az előtt való este fél 7-kor már álmodott. A forgatásra mivel csak 9-re kellett bemenjen, így csinált magának egy forrócsokit, majd behuppant a fotelébe, megfogott egy pokrócot és bekapcsolta a TV-t. De bár ne tette volna!
-Jó reggelt kívánok kedves nézőink. Önök a GMA-t láthatják, avagy a Good Morning America híradót.-szólaltak meg a Portz csatornán.
Ekkor egy nőre kapcsoltak át, aki épp beszámolót tartott egy olyasvalakiről, akit ezidáig Kendall azt hitte, nagyon jól ismert. Adam volt a háttérképben. Kendall felhangosította, majd kortyolt egyet a csokiból.
-Adam Parker ki akar lépni az Oscar gyanús, idei sikerfilmnek induló romantikus drámából, a "Felhők mögül"-ből. Tegnap este az 5 csillagos hotelében rá váró riportereknek a párjával megérkező színész azt nyilatkozta, hogy nem tud kijönni az egyik kolléganőjével. Ezt eddig még nem tudjuk, hogy a 19 éves, Ambert játszó Kendall Scottal nincs-e jó viszonyban, de az bizonyos, hogy a gyönyörű színésznőn kívül nincs más a mellékszereplő hölgyek közül, akikkel ne játszott volna eggyütt és mindannyiukkal szoros barátságot ápol.
Kendall nem tudta mit is reagálhatna. Kikapcsolta a Tv-t. Könnyek szöktek a szemébe és nem értette az egészet. Adam mit akart ezzel az egésszel? Egyik nap még azt állítja, hogy milyen jól megértik egymást meg hogy szívesebben lenne az ő társaságában mint a barátnőjével, rá egy pár órára pedig kimérten viselkedik, majd kiakar lépni a forgatásból méghozzá azért, mert nem jön ki jól vele?! Ekkor a szomorúsága átcaapott dühbe, és felkapta a telefonját majd a telefonkönyvből kikereste Adam szállodájának telefonszámát majd feltárcsázta.
A telefonba egy kedves öreg férfihang szólt bele.
-Halo, jó napot kívánok, Felmas Hotel, miben segíthetek?
-Jó napot, kapcsolja kérem Adam Parker lakosztályát.
-Mr. Parker meghagyta, hogy semmi rajongónak vagy riporternek ne kapcsoljuk a szobát.
-Uram én nem rajongó vagy a sajtótótol vagyok, hanem a kolléganője, Kendall Scott és sürgősen beszélnem kell vele.
-Nézze hölgyem, ma ön a 13-adik személy, aki ugyanezt állítja. De még ha így is lenne, akkor sem kapcsolhatnám. Seg...
Kendall nem várta végig a mondandó befejezését, hanem a forgatókönyv hátuljáról bepötyögte a telefonjába Adam mobilját és felhívta. Az ötödik kicsengésnél Kendall már beakarta fejezni a hívást, mikor valaki váratlanul felvette.
-Igen?-szólt bele egy álmos férfi hang.
Határozottan Adam hangja volt. Ám nem tudott Kendall megszólalni, hírtelen kinyomta.
Ez után nagy levegőt vett, majd újra felhívta. Ez úttal elsőre felvették, csak most egy nő hangja szólt bele. Hailey-é.
-Halo? Ki van ott? Hahó? Pfff, ostoba paparazzik...
De ami előtt kinyomhatta volna, Kendall bizonytalanul, de beleszólt.
-Hailey, add ide Adam-et.
-Ki keresi?
-Ne érdekeljen. Csak add ide.
Amíg Hailey a telefonhoz hívta 05:10 perckor Adam-et, Kendall-nak volt ideje összeszedni a bátorságát és végig gondolni, milyen jól is esett Hailey-nek parancsolgatni.
-Igen? Ki az?-szólalt meg a telefonba ismét Adam.
KAMU SEDANG MEMBACA
☆Színjátékok☆
RomansaKendall és Adam az év filmjét forgatják, ami persze a médiát és a sajtót is nagyon érdekli. Kendall lassan kezd beleszeretni kollégájába, de Adaman nem lehet eligazodni.