*VIOLET QUEEN*

569 70 29
                                    

~1835~

"Seni seviyorum" dedi Genç Mösyö yanaklarını ıslatan göz yaşlarına aldırmadan.

Lady'in kalbi paramparça oldu karşısında ki görüntü yüzünden.

"Umrumda değil" dedi Lady Jenna kalpsiz bir şekilde.

Lady'ın canı daha fazla yanmıştı çünkü Genç Mösyö o sözleri kız kardeşine söylüyordu kendisine değil.

"Bunu yapma Jenna lütfen" ayaklarına kapanmıştı."Aşkımı hiçe sayma"

Lady Marilyn o görünteye daha fazla dayanamadı saklandığı yerden çıkıp herkesden gizli bir şekilde uçurumun kenarına gitti.

"Ben" cümlesini tamamlamaya engel oluyordu hıçkırıkları."Ben seni çok sevdim aşkına karşılı verecek kişi bendim"

Marilyn yere oturdu kirlenen etek uçlarını umursamadı."Ölüyorum Peter ve sende öleceksin"

****
2016

"Seni seviyorum" dedi genç kız yanaklarını ıslatan gözyaşlarına aldırmadan.

Çocuğun kalbi cız etti karşısında ki görüntü yüzünden.

"Umrumda değil" dedi genç çocuk

Çocuğun canı daha fazla yanmıştı çünkü genç kız o sözleri erkek kardeşi Michael'a söylüyordu.

"Bunu yapma Michael lütfen" ayaklarına kapanmıştı."Aşkımı hiçe sayma"

Shawn o görüntüye daha fazla dayanamadı saklandığı yerden çıkıp herkesden gizli bir şekilde uçurumun kenarına gitti.

"Ben" cümlesini tamamlamaya engel oluyordu hıçkırıkları."Ben seni çok sevdim aşkına karşılı verecek kişi bendim"

Shawn yere oturdu kirlenen kot pantolonunu umursamadı."Ölüyorum Marilyn" Onu sadece daldalar ve rüzgar duydu.

Ve bir de yıllar önce ailesine edilen lanet...

Gizemli yazardan gizemli bir konu daha bu hikaye uzun zamandır taslaklarda gün yüzüne çıkmayı bekliyordu.Hatta beklemeye devam edecekti eğer siz bende Shawn hikayesi istemeseydiniz.Neyse ben konuyu uzatmayı fazla sevmem umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum.

Yeni bir serüven bizleri bekliyor kemerlerinizi bağlamayı unutmayın...

VIOLET QUEEN/MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin