Bu hafta kötü geçti. Sınavlar yaklaşıyor ve stresten diyeti falan düşünemiyorum. Yeni yıla kadar 47 kilo olmak istiyorum . Bu hafta hiç kilo verememişim ama en azından almamışım da. Sınav haftası başlıyor yani haftaya da kendimden kilo vermeyi beklemiyorum ama kilo alırsam üzülürüm ya😭 . Bu arada öğlen yemekleriyle ilgili bi problemim olduğunu söylemiştim. O problemi hallettim gibi. Yani tam halledemedim ama artık sabah kahvaltısını ve akşam yemeğini hafif yiyorum. Öğle yemeğinde de bulabileceğim en az kalorili şeyden yiyorum ,ketçap mayonez vs. koydurmuyorum . Yanında içecek içmiyorum ( bazen ayran olabiliyo) ve çok çiğneyerek yiyorum. Eğer sizde öğlen okulda yiyorsanız benim gibi yapabilirsiniz. Okuldan saat 16.00 gibi geliyorum. Geldiğim gibi yiyeceğe saldırmamak için ufak bi ara öğün yapıyorum . Küçük bi meyve falan.. 1 2 saat sonra da hafif bi akşam yemeği yiyorum. Genelde günlük yediğimi 1000- 1200 kalori arasında tutuyorum.
Umarım yazdığım şeylerle size yararlı olabiliyorumdur. Bu arada birçok kişi okul nedeniyle wattpade giremiyor . Sanırım bu yüzden vote sayımız düştü. Beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın. Söylediklerim arasında yanlış bir şey farkettiyseniz yorumlarda belirtebilirsiniz .
Sizleri seviyorum💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflamam Gereeek!
No FicciónBen de bilirdim 36 beden olup mini eteklerle salınmasını..Ama acıktım , yedim çikolataları,tatlıyı...