1.

288 23 1
                                    


Hoi! Ik ben Nova van Doorn, de komende tijd ga je mee lezen met mijn leven.. teminste, als je dat leuk zou vinden natuurlijk. Voordat ik ga beginnen aan het schrijven van alles wat er mis gaat in mijn leven, de onbereikbare liefdes die ik heb en hoe vriendloos ik eigenlijk ben ga ik jullie voorstellen aan mijn gezin, wel zo makkelijk.

Mijn moeder, Isabella is getrouwd met mijn vader, Vince. Ze werktte als verpleegkundige in het ziekenhuis, maar sinds ze in verwachtig is van mijn kleine zusje heeft ze besloten een huismoeder te worden. Ze is erg enthousiast, maar is best wel streng. Mijn vader daar in tegen vind vaker dingen goed, als ik geld nodig ben moet ik dus bij hem zijn. Geld is er genoeg, maar dat boeit me niet zo veel.

Mijn vader Vince, die dus getrouwd is met mijn moeder.. logisch Nova werkt als directeur van een groot bedrijf. Begrijpelijk dat pap voor ons de meest dure merken aan kleding aansmeert. Muzikaal dat ie is, speelt hij in z'n vrije tijd in bandje. Vaak ga ik mee kijken naar de repetitie en probeer ik nog iets te leren van het spelen van een gitaar.

Dan heb ik nog een zusje, Babette. Ze is 7 en houd ontzettend veel van voetbal. Een stoere chick, want niets is haar te veel. Van make-up houd ze niet dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Vaak doe ik leuke dingen met d'r, veel lol trappen.

En dan ik.. tja, waar zal ik beginnen? Babette en mijn babyzusje zijn na-komelingen, mama was 19 toen ze mij kreeg, echt gepland was ik dus al niet. Maar heb ik zeker niets te kort gehad in mijn jeugd. Naast de studie die ik volg, doe ook ik aan voetbal. Heerlijk om even de energie kwijt te kunnen. Een tijdje geleden ontdekten doktoren dat er iets mis was met mij, na onderzoek bleek dat ik ziek was. Komende jaren zouden mijn spieren achteruit gaan en kon ik gaan stoppen met voetbal. Gelukkig gaat het nu goed en redelijk stabiel. Verder houd ik veel van boeken lezen en ben ik een echte make-up freak. De rest kom je vanzelf achter.. :)

Tot gauw, vrienden. 

You + Me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu