« Το χουφτωσε θα μπορούσε να είναι λίγο ισχυρή λέξη . Επιάσε τον αστράγαλό μου, όμως. "
Ο Corbin αφήνει έναν αναστεναγμό. "Τηλεφώνησέ μου πίσω, όταν έχεις τον ίδιο και όλα τα πράγματά σου μέσα. "
"Fine." Απαντώ αναγνωρίζοντας την ανησυχία στη φωνη του.Ανοιγω την πόρτα. Ο μεθυσμένος άντρας πέφτει πάνω από τον ώμο του, και το κινητό τηλέφωνο του γλιστρά από το χέρι και πέφτει στο πάτωμα δίπλα από το κεφάλι του. Τον κτύπημα στην πλάτη του τον εκανε να κοιτάξει κάτω σε αυτόν. Κράτησε τα μάτια του ανοιχτά και προσπαθεί να κοιτάζω προς τα πάνω σε μένα, αλλά τα βλέφαρά του βαρυναν και τα έκλεισε και πάλι.
«Δεν είσαι ο Corbin,« ο μουρμουρίζει.
"Οχι. Δεν ειμαι. Αλλά είμαι νέα γείτονισα σας, και από ότι φαίνεται, είσαι έτοιμος να μου χρωστάς τουλάχιστον πενήντα φλιτζάνια ζάχαρη. "
Τον σηκώσα από τους ώμους του και προσπαθω να τον πάρω για να καθίσει επάνω, αλλά δεν το κάνει. Δεν νομίζω ότι μπορεί, πράγματι.
Αρπάζω τα χέρια του και τον τραβω σπιθαμή προς σπιθαμή στο διαμέρισμα, σταματώντας όταν αυτός είναι ακριβώς αρκετά μέσα για να μπορεί να κλείσει η πόρτα.Ανακτήτω όλα τα πράγματά μου από έξω από το διαμέρισμα, στη συνέχεια, κλείνω και κλειδώνω την πόρτα. Αρπάζω ένα μαξιλάρι από τον καναπέ, στηρίζω το κεφάλι του επάνω, και να τον γυρίνω στο πλάι του σε περίπτωση που κουνιέται στον ύπνο του.
Και αυτό είναι όλη η βοήθεια που, θα πάρει από μένα.
Όταν αυτός είναι άνετα και κοιμάται στη μέση του δαπέδου στο σαλόνι, μπορώ να τον αφήσει εκεί, ενώ κοιτάζω γύρω το διαμέρισμα.
Το σαλόνι και μόνο θα μπορούσε να χωράει τρία από τα σαλόνια από το τελευταίο διαμέρισμα του Corbin. Η τραπεζαρία είναι ανοιχτή στο σαλόνι, αλλά η κουζίνα χωρίζεται από το καθιστικό με ένα μισό-τοίχο. Υπάρχουν πολλά μοντέρνα έργα ζωγραφικής σε όλη την αίθουσα, και οι παχιοι, βελούδινοι καναπέδες είναι έχουν ελαφρύ μαύρισμα, αντισταθμίζοντας τις ζωντανές ζωγραφιές. Η τελευταία φορά που έμεινα μαζί του, είχε ένα κρεβάτι, μια καρέκλα , και αφίσες των μοντέλων στους τοίχους. Νομίζω ότι ο αδελφός μου μπορεί τελικά να μεγαλώνει.
"Πολύ εντυπωσιακό, Corbin," λέω φωναχτά, πηγαίνοντας απο δωμάτιο σε δωμάτιο και ανοίγοντας όλα τα φώτα, για επιθεώρηση, έχει γίνει ακριβώς προσωρινό σπίτι μου.
Περπατώ στην κουζίνα και ανοίγω το ψυγείο. Υπάρχει μια σειρά από καρυκεύματα στην πόρτα, ένα κουτί πίτσας που έχει απομείνει στο μεσαίο ράφι, και ενα εντελως αδειο γαλόνι γάλα εξακολουθεί να κάθεται στο πάνω ράφι.
Φυσικά δεν έχει λαχανικά . Δεν μπορώ να περιμενω να αλλάξει εντελώς.
Αρπάζω ένα εμφιαλωμένο νερό και περπατώ προς την έξοδο από την κουζίνα για να πάω να αναζήτησω για το δωμάτιο που θα ζω μέσα για τους επόμενους μήνες. Υπάρχουν δύο υπνοδωμάτια, γι 'αυτό πάρνω το ένα που δεν είναι Corbin και αφήνω τη βαλίτσα μου πάνω από το κρεβάτι. Έχω περίπου τρεις βαλίτσες και τουλάχιστον έξι κουτιά κάτω από το αυτοκίνητο, για να μην αναφέρω όλα μου τα ρούχα στις κρεμάστρες, αλλά δεν είμαι έτοιμη να τα ανεβασω ολα απόψε. Ο Corbin είπε ότι θα επέστρεφε το πρωί, γι 'αυτό θα το αφήσω αυτό σε αυτόν . Φοράω πιο άνετα ρούχα και στη συνέχεια, βουρτσίζω τα δόντια μου και ετοιμάζομαι για ύπνο. Κανονικά, θα ήμουν νευρικη για το γεγονός ότι υπάρχει ένας ξένος στο ίδιο διαμέρισμα μέσα, αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν χρειάζεται να ανησυχω. Ο Corbin ποτέ δεν θα μου ζήταγε να βοηθήσω κάποιον ενω ένιωθε ότι θα μπορούσε να αποτελέσει απειλήσει εμένα με οποιονδήποτε τρόπο. Πράγμα που με μπερδεύει, γιατί αν αυτή είναι η κοινή συμπεριφορά για του Δημήτρη είμαι έκπληκτη που ο Corbin μου ζήτησε να τον φέρω στο εσωτερικό. Ο
Corbin ποτέ δεν εμπιστεύονται τα παιδιά μαζί μου, και εγώ κατηγορώ τον Blake γι 'αυτό. Ήταν η πρώτη μου σοβαρή σχέση όταν ήμουν δεκαπέντε, και αυτός ήταν ο καλύτερος φίλος του Corbin. Ο Blake ήταν δεκαεπτά, και είχα ένα κόλλημα με αυτόν για μήνες. Φυσικά, οι φίλοι μου και είχαν κολλημα με τους περισσότερους φίλους του Corbin, απλά επειδή ήταν μεγαλύτεροι. Ο
Blake ερχόταν τα περισσότερα σαββατοκυριακα να μείνει το βράδυ με Corbin, και πάντα βρήκαμε έναν τρόπο να περναμε χρόνο μαζί, όταν ο Corbin δεν έδινε προσοχή. Ένα πράγμα οδήγησε το άλλο, και μετά από μερικά σαββατοκυριακα , ο Blake μου είπε ότι ήθελε να κάνει επίσημη τη σχέση μας. Το πρόβλημα που ο Blake δεν προέβλεπε ήταν το πώς θα αντιδρούσε ο Corbin την φορά που ο Μπλέικ μου ραγισε την καρδιά αφου ηταν σε μυστικη σχεση με αρκετά κορίτσια κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων που ήταν μαζί μου. Μόλις το ανακαλύψαμε ο Corbin διέλυσε τη φιλία τους και προειδοποιησε ολους τους φιλους του να μην έρθουν κοντά μου. Μετά το γυμνάσιο ο Corbin μετακόμισε τελικά μακριά. Ακόμα και τότε, όμως, τα παιδιά είχαν ακούσει ιστορίες τρόμου και έτειναν να αποστασιοποιηθουν από τη μικρή αδελφή του Corbin.
Όσο τον μίσησα δεν λέγεται . Είχα το μερίδιο μου στις σχέσεις που πηγαν στραβά από το γυμνάσιο. Ζούσα με τον πιο πρόσφατο φίλο μου για περισσότερο από ένα χρόνο πριν συνειδητοποιήσαμε ότι θέλαμε δύο ξεχωριστά πράγματα από τη ζωή. Ήθελε το σπίτι. Ήθελα μια καριέρα.
Έτσι τώρα είμαι εδώ. Ακολουθώντας τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στη νοσηλευτική και κάνω ό, τι μπορώ για να αποφυγω τις σχέσεις. Ίσως το να ζω με τον Corbin δεν θα είναι και τόσο κακό πράγμα μετά από όλα.
Θα γυρίζω πίσω στο σαλόνι για να κλείσω τα φώτα, αλλά όταν φτάνω στη στρογγυλεμένη γωνία, τρομάζω .
Ο Δημήτρης δεν είναι στο πάτωμα, αλλά είναι στην κουζίνα, με τα χέρια του στον πάγκο της κουζίνας. Κάθεται στην άκρη του μπαρ σε ενα σκαμνί,και μοιάζει σαν να είναι έτοιμος να πέσει από το κάθε δευτερόλεπτο. Δεν μπορώ να πω αν κοιμάται πάλι ή απλώς προσπαθεί να ανακάμψει.
"Δημήτρης ;"*Σορρυυ για την καθηστερησηηη *
YOU ARE READING
Why'd you only call me when you are high?
RomanceΗ Αλις και ο Δημήτρης δεν θεωρούν τους εαυτούς τους καν φίλους. Το μόνο πράγμα που έχουν κοινό είναι μια αναμφίβολη αμοιβαία έλξη. Συνειδητοποιούν ότι μπορούν να έχουν την τέλεια, χωρίς δεσμεύσεις συμφωνία. Αυτός δε θέλει έρωτες, αυτή δεν έχει τον...