Κεφαλαιο 6

122 8 0
                                    

Δημήτρης
Έξι χρόνια νωρίτερα

Ανοίγω την πόρτα στο γραφείο διοίκησης και περπαταω ως το γραφείο της γραμματέως. Πριν γυρίσω πίσω στην τάξη, με σταματάει με μια ερώτηση. "Είσαι σε ανώτερα τάξη αγγλικών του κ Clayton, έτσι Δημήτρη ;"
"Ναι," μπορώ να απαντήσω στην κυρια Borden. «Με θες να δώσω κάτι σ 'αυτόν;"

Το τηλέφωνο στογραφείο της χτυπά , γνέφει και σηκωνει το ακουστικό. "Περιμένετε περίπου ένα λεπτό ή δύο», λέει κουνώντας το κεφάλι προς την κατεύθυνση του γραφείο του διευθυντή. "Έχουμε ένα νέο φοιτητή που μόλις εχει εγγραφεί, και έχει επίσης τον κ Clayton αυτή την περίοδο. Σε χρειάζομαι για να της δείξεις την τάξη. "

Συμφωνώ και κάθομαι κάτω σε μια από τις καρέκλες δίπλα στην πόρτα. Κοιτάζω γύρω από το γραφείο διοίκησης και να συνειδητοποιωοτι αυτή είναι η πρώτη φορά στα τέσσερα χρόνια που ειμαι στο λύκειο να έχω κάτσει ποτέ σε μία από αυτές τις θέσεις. Πράγμα που σημαίνει έχουν περάσει με επιτυχία τέσσερα χρόνια χωρίς να με στείλουν στο γραφείο.

Η μητέρα μου θα ήταν περήφανη να ξέρει ότι, παρόλο που μου αφήνει το είδος της απογοητευσης με τον εαυτό σου η τιμωρία είναι κάτι που κάθε αρσενικό στο λύκειο θα πρέπει να ολοκληρώσει τουλάχιστον μία φορά. Έχω το υπόλοιπο του ανώτερου έτους μου για να το επιτύχω.
Ανακτω το τηλέφωνό μου από την τσέπη μου, ελπίζοντας η κα Borden να με δει με αυτό και να αποφασίσει να με τυμωρισει. Όταν κοιτάζω προς σε αυτήν, είναι ακόμα στο τηλέφωνο, αλλά με κοιτά. Απλά χαμόγελα και ασχολειται με τη δουλεια της.

Τινάζω το κεφάλι μου απο απογοήτευση και στελνω μηνυμα στον Ian. Δεν χρειαζονται πολλα για να ενθουσιάσεις τους ανθρώπους εδω γυρώ. Τίποτα καινούριο δεν συμβαίνει ποτέ.

Δημήτρης : Νέα κοπέλα εγγράφεται σήμερα. Αρχαιότερος.

Ian: Είναι καυτη;

Δημήτρης : Δεν την έχω δει ακόμα.

Ian: βγαλτη φωτογραφεια αν είναι καυτη.

Δημήτρης : Θα βγάλω. BTW, πόσες φορές μπηκες τιμωρία φέτος;

Ian: Δύο φορές. Γιατί;



Δυο φορές? Ναι, πρεπει να επαναστατήσω λίγο πριν την αποφοίτηση.

Είμαι αξιολύπητος.

Η πόρτα στο γραφείο του διευθυντή ανοίγει, έτσι κλείνω το τηλέφωνό μου. Το βαζω στην τσέπη μου και κοιτάζω προς τα πάνω.

Why'd you only call me when you are high?Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ