İlk Gün

55 0 0
                                    

İlk günüm olduğundanmıdır neden bilmiyorum ama yollar git git bitmek bilmiyor.Kulağımdan çıkan kulaklığım dolmuşun motor sesini doldurmaya başlamışken anfinin önüne geldiğimi farkedip hemen dolmuştan indim.Görevliye sınıfımın yerini sorduktan sonra kolayca sınıfımı buldum.Neyseki daha fazla kişi gelmediğinden gözüme kestirdiğim boş bir yere oturdum.Sınıf arkadaşlarım yavaş yavaş gelmeye başladı.

-Yanına oturabilirmiyim acaba ?

Aniden gelen sesle arkamı döndüm ve başımda dikilen bi kızla karşılaştım tabi ben hayallere daldığım için ne söylediğini anlamadığım için yüzüne boş boş bakmaya devam ettim.

-Diyorumki yanına oturabilirmiyim?

-aaa evet tabiki

Dakikaların birbirini kovaladığı,duvardaki saatten gelen tik tak sesleri sınıfı doldururken ne yanımdaki kız nede ben tek laf etmiştik.Oysaki ben iyi anlaşabileceğim bi arkadaş, odamı paylaşacağım bir oda arkadaşı aramaya çalışıyodum.Sınıfta hemen hemen herkes gelmişti zaten zilin çalmasına da 1dk kalmıştı. Hocanın derse girmesiyle hayal dünyamı bi kenara bırakıp dikkatimi matematik öğretmenine verdim.

-Evet çocuklar bu sene bir aksilik olmazsa matematik derslerini beraber işleyeceğiz.

Hoca kendini,işleyeceğiz konuları anlatırken sınıfın kapısı tıklatılmadan içeri bir oğlan girdi.Siyah saçları ,siyaha çalan gözleri ,siyah tişört, siyah pantolon ve siyah deri bir ceketle adeta tehlikeliyim havası veriyordu insana.Hocanın ne dediğini dinlemeden boş bir yer olmasına rağmen birini kaldırıp oraya oturması şoka uğramama sebep olmuştu.Sonunda zil çaldı telefonumu alıp dışarı çıkacakken ayağıma çelme takılmasıyla birlikte yeri boyladım ve arkamı döndüğümde ukala çocukla karşılaştım.

-Ne yaptığını sanıyorsun sen be?

-ahahahah şuan gülüyorum ya sen ?

- komikmiş ay götüm deyip gözlerimi abartılı bir şekilde devirdim ama bende bunu ona ödetmez isem benim adımda ece değil.

Sol tarafıma döndüğümde bana yardım çağrısı yapan bir elle karşılaşmak beni mutlu etti.

-Teşekkür ederim :D bu arada ben Ece

Ben Volkan iyi olduğuna iyi misin ?

Gayet iyiyim sağol ben gidip bir şeyler atıştıracağım benimle gelmek istersen gelebilirsin.

Tabi mutlu olurum.

Volkanla koyu bir muhabbet içerisine girdik şu anlık tek arkadaşım o ama onunla bir ev arkadaşlığı yapamıycağım için iyi bir kız arkadaş bulmak istiyorum.Ders zilinin çalmasıyla birlikte sınıfa gittik.Aklıma gelen sinsi fikirle ukala çocuğun çantasını bir yere fırlatıp onu yerine kuruldum ve hayallere dalmaya başladım.

Ne yapıyorsun benim sıramda lan diye bir kükreme sesi duymamla birlikte yerimden sıçradım.

-Oturuyorum sen

-Seni ......

Duyduğum sözlerle ayağa kalktım bana kimse böyle şeyler söyleyemez.

Ne diyorsun sen be benimle nasıl böyle konuşursun kim oluyorsun da sen böyle konuşuyorsun ?

Seni ....... oluyorum canım

Yetti ama aniden gelen bir sinirle karşımdaki çocuğun yüzüne tokat atıp çantamı alıp sınıftan çıktım.Arkamda donup kalan bir ukala beyefendi ve şok olmuş bir sınıf bıraktım.

Kimse bana böyle sözler söyleyemez her ne pahasına olursa olsun haddini vermem gerekir.Yarın büyük bir gün olacak.

Bölüm geç geldi ama artık öyle olmayacak.Hepinizi çok seviyorum inşallah beğenirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEHLİKELİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin