Prolog

76 4 0
                                    

Buna,sunt Kara,am 15 ani si sunt o tipa simpla,din ce stiu eu. Imi plac lucrurile simple si mereu sunt atenta la cele mai mărunte. Locuiesc cu parintii mei si cu fratele meu mai mare intr-o vilă simpla....Vilă...ce ciudat suna. Sunt o tipa draguta,prietenoasa si de treaba,dar nu am prieteni. Toti cei de la liceu ma ignora,spunand ca sunt o tocilara.Nu au dreptate. Daca imi place sa invat si sa ma afirm mereu in ore nu inseamna ca sunt "tocilară".In fine...Oricum nu imi place de nimeni din liceul asta. Ii urasc pe toti. Ma vorbesc mereu de rau.Si pare ciudat dar nu m-am îndrăgostit de niciun baiat din liceul asta tâmpit.Iubire-o tâmpenie,zau asa. Acum va prezint familia mea pe care o iubesc extrem de mult. Tata,Tom -amicul meu,asa cu imi place mie sa ii spun,este un tip de treaba,drăguț si putin exigent dar im place de el asa cum e.Mama,Marie-prietena mea cea mai buna,nu ca as mai avea si altfel de prietene.E o persoana super drăguță, super frumoasă si extrem de dulce cand e cu tata.Se potrivesc de minune.Amandoi frumosi si draguti si ii iubesc chiar daca sunt mai mereu ocupati,dar cand au cat de putin timp il petrec cu mine.Iar acuuuum.... Fratele meu mai mare ,Joseph.... Vezi fratimiu,ți-am facut intrare de star,iub mult la tine! - un tip cool,draguuut rau,suuuper dulce si de o frumusete de nedescris.Imi place mult de el si il iubesc mult pe fratimiu. Adorabil! El are grija mereu de mine si se ingrijoreaza mereu daca sunt trista sau nu am chef de nimic.Cel putin are mai mult timp liber si il petrece in mare parte cu noi si cu iubita lui, Katy,e super scumpi gagica: ) o ador. Se potrivesc ca doua picaturi de apa. Cam atat despre noi.
Tocmai am aflat ca trebuie sa ne mutam in alt oras din cauza serviciului mamei si al tatei.Lucreaza in acelasi domeniu,la aceeas firma. Joseph nu vrea sa plece,iubita lui va ramane aici,iar el nu vrea sa o lase. A vorbit deja cu mama si cu tata, iar ei a spus ca se mai gandesc,nu vor sa il lase aici,dar au spus ca vor gasi o solutie.
In poza *Kara*

Baietii distrug prieteniiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum