Oh...Doamne....uitasem ca am adormit pe canapeaua din livingul lui Katy. Ce desteapta sunt!!! Dar unde or fi toti?
Cobor usor scarile.Nu e chiar nimeni in casa asta?
Cand deschid usa ii vad pe cei doi porumbei dormind unul in bratele celuilalt.So sweet!!! Mama lui Katy,doamna Hart, e in bucatarie. Intru usor incercand sa nu fac zgomot dar eu, ca o neîndemânatică ce sunt, ma impiedic de pragul usii,apoi dau cu usa in Tomy,motanul lui Katy,acesta scotand un mieunat strident si iesind din bucatarie. Cei doi se trezesc si se ridica de pe canapea. Eu intru in bucatarie vazand-o pe doamna Hart preparând o salata delicioasa.
D-na Hart: Buna dimineata, Kara! S-au trezit Joseph si Katy?
Me: Nu chiar... eu i-am trezit.Scuze,Tomy!Spun incercand sa ma fac auzita de pisoi.
D-na Hart: Eh...oricum trebuiau sa se trezeasca. Si stai linistita, Tomy nu s-a suparat foarte tare. Spune si zambeste.
Me: Sper si eu.Ati mai vorbit cu mama? Cred ca isi face griji. De ce nu m-a dus Jo acasa?
D-na Hart: Am vorbit de curand cu mama ta. Ea sunase. I-am spus ca o sa fiti acasa cat mai repede dupa ce luati micul-dejun.Am pregatit cate ceva. Sper ca Katy sa isi fi luat tot ce are nevoie. Imi va fi dor de ea. Ma veti lasa singura... dupa ce spune asta se straduieste sa afiseze un zambet mic. Cam forţat ce-i drept...
Me:Paiii.... mi-ati dat o idee... apoi alerg in camera de zi unde Jo rearanja canapeaua unde dormisera.Soptindu-i la ureche sa ma duca acasa înainte de marea plecare pentru ca voiam sa vorbesc ceva cu mama. Sper sa fie de acord cu ideea mea nebuneasca.
Am plecat de langa el pentru scurt timp. Aveam nevoie de o reîmprospătare. Sus,in camera in care m-am trezit am batut la usa,stiind ca Katy avea sa fie acolo.
Me:Buna dimineata, Katy si scuza-ma ca v-am trezit, pe tine si pe Jo, a fost vina mea si ca sa nu mai fac si alte năzbâtii m-am gandit ca ar trebui sa ma inviorez putin si am nevoie de un prosop si niste haine dragute de ale tale, te rog. Nu vreau sa te deranjez, dar am mare nevoie de toate astea.Stii ca avem aceleasi marimi la haine... nu am apucat sa spun bine ce aveam de zis caci am si vazut usa deschizandu-se. Am vazut pe pat tot ce aveam nevoie. Katy m-a invitat inauntru si mi-a spus:
-Daca ai nevoie de ceva stii ca pe mine trebuie sa ma anunti prima. Voi gasi raspunsul la toate. problemele.Astea,spune aratand spre hainele aranjate frumos pe pat,trebuiau sa fie cadoul meu pentru tine, pentru ca esti o prietena foarte bună.
- Chiar nu stiu ce sa zic... Multumesc mult. Dupa ce am spus toate astea am imbratisat-o si am ţâşnit spre baie cu tot cu hainele si cu prosopul ce se aflau pe pat. Dupa ce am intrat in baie,neap ucand sa inchid usa, mi-am amintit ca trebuia sa cer permisiunea inainte sa intru in intimitatea cuiva...defapt in baie...
- Te superi dacă... aratand cu degetul spre interiorul baii.
-Chiar deloc.Eu ma duc jos."Urla" daca ai nevoie si de altceva.Spune schiţând un pupic cu buzele ei perfecte.
- Multumeesc!! Tip eu deja intrata in baie.
- Termina cu mulţumirile. Cand chiar o sa ai nevoie sa spui asta o sa ti se impleticeasca limba.
Aud usa inchizandu-se,iar eu o inchid apoi pe cea de la baie,dand drumul la apa calduta din duş.M-am dezbracat cu greu. Blugii aia chiar erau prea stramti. Am noroc ca nu mi-au taiat circulatia sangelui. Puteam sa nu imi mai simt picioarele si nu exagerez. Din nou mi se parea ca am uitat ceva. O da, uitasem sa incui usa,dar oricum nu avea cine sa intre. Am intrat in dus fara sa mai incui usa si am stat vreo 10 minute. Cand am iesit am vazut ca imi lipseau hainele. Si nu hainele bune, ci hainele de care ma schimbasem cu putin timp in urma.Cine putea sa le ia? Credeam ca nu are cine sa intre. In fine... M-am imbracat cu hainele cele noi. Imi stateau chiar bine. Ce gusturi bune are Katy. Dupa ce m-am aranjat am iesit din baie. Am coborat repede. In camera de zi am observat pe cineva care nu imi era deloc cunoscut. Un tip... brunet. Era imbracat cu haine simple-o pereche de blugi putin mulati, si un tricou negru cu tiv-. Cand am coborat ultima treapta s-a ridicat de pe canapeaua pe care se afla. Eu ma indreptam spre bucatarie. M-am oprit in fata lui si l-am salutat nu inainte sa il scanez din cap pana in picioare. Purta o pereche te tenesi negri. Parea un baiat dragut si de treaba. Ochii lui verzi-galbui m-au ametit.Parea de vreo 20 de ani Aratos... ce sa zic...
-Ăăă...bună. am spus eu ne mutandum-mi privirea de la ochii lui ametitori.
-Bună! Tu trebuie sa fii Kara,sora iubitului lui Katy!
-Mda... eu in carne si oase. Tu cine esti, daca nu te superi?
- Fratele lui Katy.Incantat de cunostinta. am dat mana apoi el a continuat. Am venit sa imi vad sora inainte sa plece.Sa ai grija de sora mea! Spune asta apoi isi descopera dantura perfecta intr-un zambet strengar si molipsitor. I-am zambit s eu la randul meu si am aprobat din cap.
- O sa am grija de ea. Promit. Vom fi prietene mereu.
Intru in bucatarie si le vad pe doamna Hart si pe Katy aranjând ultimul rand de tacamuri pe masa. S-a intors prima data Katy , mama ei ramanand cu fata spre ghiuveta,spaland niste furculite.
-wow! A spus Katy stand cu gura deschisa. Ma pricep la cumparaturi de genul asta. Spune ghiontind-o pe mama ei cu cotul. Si aceasta stand nemiscata cateva minute inainte sa spuna ceva.
-Tu ai cumparat astea pentru Kara?
-De ce zici? Nu crezi ca ma pricep sa aleg lucruri perfecte? Uite! Aici e dovada. Ii stau perfect. Camasa am gasit-o cam greu, iar pantofii aia nu mai spun.
- Stai... ce pantofi? spun eu confuza.
- Oops! Nu pot sa fac surprizele sa fie cu adevarat surprize pentru ca nu stiu sa imi tin gura! La naiba! isi trage o palma peste frunte, tinand strans ochii inchisi si buzele lipite.Parul ei castaniu vibrand.
- Oh... Doamne. Astea sunt surprize. Nu ma asteptam. La fel cum nu ma asteptam sa il vad pe fratele tau- vroiam sa ii spun pe nume, dar mi-am amintit ca nu si-a spus numele- in sufragerie.
Mama ei se intorsese deja la treaba.
-O....da. Ai vorbit cu el?
- Da.Pare de treaba.
- Asa si e dar uneori e enervant. Zambeste strengareste, eu abia dandu-mi seama ca Joseph lipsea.
- Dar Jo unde e?
-S-a dus acasa pentru ai ajuta pe parinti cu pregătirile de plecare.
- Şi... hainele mele cele vechi?
- Eu am intrat. a spus. I l-eam dat lui Jo sa le duca acasa.
Simt cum ma inrosesc. Ma vazuse goala? Adica... serios? Eh... macar e fata.
I poza * fratele mai mare al lui Katy*
CITEȘTI
Baietii distrug prietenii
RandomAici este descrisa, in detaliile din fiecare zi, viata simpla a unei fete simple,care face lucruri simple. Totul se schimba dupa ce se muta in alt oras impreuna cu mama si tatal ei. Acolo intalneste o fata draguta cu care se împrietenește rapid.Aman...