Perspectiva Andrea
Azi e prima zi de vara. Soarele straluceste. Chiar nu credeam ca o sa ma bucur ca e vara. Chiar daca vara inseamna sa stau acasa cu mama. Dar cine stie? Poate sa va intampla ceva care sa imi schimbe viata. Mai sunt 2 saptamani pana la examenele finale.
-Andrea! Andrea! Ii aud vocea mamei. Nu esti gata inca?! Trebuie sa faci micul de-jun!
-Vin imediat!
Ma imbrac repede intr.o fusta skater neagra cu un tricou larg,alb cu un buzunar negru peste sânul drept, iar in piciore purtam niste bascheti albi.
Am coborât si am pregatit micul de-jun in timp ce mama mea vorbea la telefon. Isi facea o programare la coafor,deoarece diseara se intalnea cu iubitul ei.
Mama nu m-a iubit niciodata. Si-a dorit un copil ca sa poata divorta de tata si sa primeasca bani de la el. Tata e un barbat avut, asa ca ne dă suficient de multi bani cat mama sa nu fie nevoita sa se angajeze.
Ii servesc masa mamei dupa care plec la scoala.
Pe drum ma intalnesc cu Erika,cea mai buna prietena a mea.
-Buna! Imi spune ea zambind.
O salut si eu si incepe sa imi povesteasca despre un baiat pe care il place. Il cheama Marvin. Ajungem la scoala si e nevoita sa se opreasca. Cine stie cine asculta.
Erika pleaca ,lasandu-ma singura,asa ca m-am asezat la o masa si am inceput sa scriu in caietul meu de cantece. Scriu orice in el. Dar scriu codat ca sa inteleg numai eu si cei ce ma cunosc la perfectie.
Aud clopotelul si ma duc in clasa. Sper sa fie o zi buna...
Intru in clasa si observ ca avem un coleg nou. Inalt,blond cu nas cârn si obraji rosiatici. Se prezinta ca Michael Hope. Ce nume dragut. Dupa care cu totii ne spunem numele pentru a ne cunoaste. Cand se ajunge la mine spun:
-Numele meu este Andrea Lust.
Michael ma fixeaza cu privirea. Are niste ochi de culoarea albastru deschis.
-Incantat de cunostinta. Spune si zambeste,facandu-ma sa vad ca are gropite in obraji. Pare de treaba , dar nu am ce cauta cu baieti , ca am incurcat-o....Perspectiva Michael
Andrea! Ce nume frumos..ce fata frumoasa! Inalta cu par negru cu varfuri castanii,cu ochii caprui. E ceva in legatura cu ea! Stiu asta! E speciala...va fi a mea. Cu ea vreau sa imi implinesc planul!
CITEȘTI
Wanderlust
Adventure-wanderlust- un concept de a calatori,a descoperi. A te aventura.- Andrea: Ce cuvant imi va descrie viata? Aventura? Pe el? Pe noi? Michael: O priveam zacând la pamant,rece. Un strigat de durere a umplut padurea. Eu o strig. Nu se poate termina asa...