Ceylannn! diye bağırmalarıyla yerimden bir kere sıçradım ne Cemre'yi bu kadar kızgın,öfkeli görmüştüm ne de Tuğçe'yi....
Tuğçe ve Cemre'ye hesap sorma vakti artık gelmişti.Ama mahalledeki ablalar bir türlü konuşmamıza izin vermediler.Tuğçe ve Cemre'yi yanımdan alıp götürdüler.Bende eve doğru yürümeye başladım.Eve gittiğimde annem ve babamın her zamanki sorularıyla yine karşı karşıya kalmıştım.Babam ve annem aynı anda bana;
"Neden eve geç geldin?Saat kaç? Nerelerdeydin?Seni çok merak ettik."
Daha fazla dayanamadım ve;
"Yeterr artık sonuç olaraktan eve geldim.Daha fazla ne soruyorsunuz ayrıca saat daha 21:30 çok mu geç?" Babam kızgın bir ses tonuyla;
"Sen kime karşı geliyorsun? Ben senin babanım seni tabikide merak edicem.Ayrıca evet geç bir saat!!!"Annem;
"Yeterr artık geç odanaaaaa"diye bağırdı.Annem ilk defa bana bu kadar sinirlenmişti çok şaşkındım ama bende onlara;
"Tamammmm bee geçiyorum "diye bağırdım.Odama geçtiğimde Tuğçe ve Cemre olayı ne olucak olaylar nasıl gelişicek diye mi düşünseydim yoksa annemi ve babamı çok kırdığımı mı yoksa Burağın ne yaptığını mı düşünseydim.Kafamda çok sorular vardı odamda düşündükçe deli oluyordum.Düşünmek insanı cidden deli ediyormuş.Zihnimi boşaltmaya ihtiyacım vardı bunun için masanın üstünde duran kulaklığımı alıp son ses bir müzik açtım.Ama o da fayda etmedi.Düşünmekten bir türlü kurtulamıyordum.Her seferinde düşündükçe deliriyor saçlarımı yoluyordum,elimi sıkıyordum ki evimize giren hırsızların en yakın arkadaşım Cemre ve ablası Tuğçe olduğunu unutmak için elimden geleni yapıyordum ama mümkünatı yoktu unutamıyordum.Uyumak en iyi çözüm olucak galiba diyerekten üstümü çıkarıp yatağa girdim.Bir süre sonra uyumuş olmalıyım ki annemin hadi kalk artık öğlen oldu diyerekten bağırmasıyla uyandım.
Annemin öğlen oldu demesine bakmayın aslında saat sabahın 9'udur ama bütün anneler gibi o da saat 1 oldu ya da öğlen oldu kalk der.
Annemin yanına aşağıya indiğimde anneme "Günaydın"dedim ama annem hiç cevap vermedi.Dün akşam ki olay yüzünden bana kırılmış olmalı Onun gönlünü almam lazımdı.Salondaki vazonun içinden bir çiçek aldım ve mutfağa annemin yanına doğru ilerledim.
"Anneciğimmm"
"Ne var?"
"Dün akşam sana bağırdığım için özür dilerim lütfen affet beni!"
"Benden değil babandan özür dilemen lazım"
"Ondan da özür diliycem zaten ama ilk seni gördüğüm için senden özür diledim kabul ettin mi?"
"Ben sana hiç kıyabilir miyim Ceylanımm"
"Annemmm tamam yeter yoksa ben geç kalıcağım"
"Nereye gidiyorsun???"
"Arkadaşlarımla buluşucam anne merak etme çok geç kalmam"
"Görücez bakalım hadi git"Annemin yanağına bir öpücük kondurdum ve dışarıya çıktım.Telefonumla uğraşmaya başlamıştım ki Burak arıyordu.Hemen heyecanla Telefonumu açtım tabikide
"Efendim Burak"
"Bugün buluşalım mı konuşucaklarım var seninle"Allah'ım benimle buluşmak istiyor bugün heralde en mutlu günüm olucakkkk.
"Tabikide caddedeki cafeye gel o zaman orada konuşuruz"
"Tamam görüşürüz"
"Görüşürüz"
Kafamda hemen sorular oluşmaya başlamıştı.Acaba benimle ne konuşucak?Yoksa bana çıkma teklifi mi edicek?Meraktan çatlamak üzereydim ki cafeye doğru girdim ve karşımda onu gördüm.Ona baktıkça tekrar tekrar aşık oluyordum sanki ağzım kulaklarımda onun yanına doğru yöneldim ve
"Merhaba,çok beklettim mi?"
"Hoşgeldin sinirli bıdık fazla beklemedim merak etme.Birşeyler içmek ister misin?Ben seni beklerken kahve söyledim ama..."
"Yok saol ben birşey almıycam fazla vaktimde yok zaten o yüzden hemen benimle ne konuşucaksan konuşsak"
Kahvesinden bir yudum alaraktan;
"Konu ikimizle alakalı"Allah'ım ikimizle alakalı dedi.Şuan ben şoklardayım.Neyse hemen olayın şokundan çıkmam lazım.
"İkimizle mi alakalı?İyide biz ne konuşucaz ki?" Kahvesinden yine bir yudum alaraktan;
"Ceylan bunu söylemek kolay değil.Ama ben artık daha fazla dayanamıycam birden söylüycem o yüzden lütfen ben konuşurken bölme tamam mı?"
Neden şimdi böyle dedi ki yoksa beni sevdiğini mi söylüycek.Allah'ım o kalp atışlarımın hızlanışını öyle net duyuyorum ki sanki yerinden çıkacak neyse Burak benden bir cevap bekliyor cevap vermem lazım.
"Tamam bölmem merak etme"
"Ceylan ben sendennn"derken arkadan Ceylannnnnnn ödeşme vakti geldiii diye bir ses duyuldu.Kafamı çeviripte birde ne göreyim??Arkadaslar yeni bölümü yazmak için geç kaldığımız için özür dileriz.Okuduktan sonra yorum yaparsanız seviniriz :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalledeki Sevgilim
ChickLitOnun benden haberi olmadığı bir sevgilim vardı.Belki bu size çaresizce ya da saçma geliyordur ama 2 seneden beri seviyorum onun benden haberi olmadan...