İlk Konuşma

531 17 2
                                    

Annemin bağırmasıyla uyandım yine bugün ama bu sefer sinirli değildim sanki olacakları önceden hissetmisim gibi aşırı bir mutlulukla kalktım Kahvaltı yaptıktan sonra arkadaslarla dışarıya çıktım.Birde ne göreyim o yanımıza doğru geliyordu tabi hemen elim ayağım birbirine dolandı çünkü çok yakışıklı bir çocuktu üstelikte aynı yaştaydık buda demek oluyor ki sevgili olabilirdik.Ama neden ona karşı böyle şeyler hissetmeye başlamıştım anlamıyordum.Yanimiza geldi ve;
Kızlar Nasılsıniz?dedi.Hemen atladım lafa ve iyiyiz sen nasılsın dedim.Kendime gelmem lazımdı bana neler oluyordu anlamıyordum hemen kendimi biraz düzelttim.Saol bende iyiyim dedi ve yanımızdan ayrıldı. Arkasından giderken uzun uzun baktım.Lanet olsun ona yakalandım arkasını dönmüş bana bakıyordu ama gözlerimi ondan alamıyordum.Bana jest ve mimikleriyle ne var?dedi.Bende jest ve mimiklerimi kullanaraktan yok birşey dedim.Ben size adını söylemeyi unuttum tabi :) Adı Burak çok güzel bir isim değil mi?En azından benim için öyle :))
Burak 1.70 boylarında kumral ve yeşil gözlü bir çocuk ben ise 1.60 boylarında Kumral göz rengi kahverengi olan biriyim.Boyum çok kısa biliyorum bunun için basketbol oynuyorum süt içiyorum evet biraz çocukça gelebilir ama her ihtimali denemek lazım :) Ertesi gün bana mesaj attı inanabiliyor musunuz bana bakmaz dediğim çocuk mesaj attı.Kalbim birden pır pır atmaya başladı sanki yerinden çıkacaktı.1 saat neredeyse havadan sudan sohbet ettik.Sonunda bana sevgilin var mı dedi?Bu sefer kalbim daha hızlı atmaya başladı sevinçten havalara uçuyordum genellikle böyle soruları erkekler sorduğu zaman çıkma teklifi felan ederler çünkü ama beklediğim gibi olmadı.Hayır dedikten sonra sadece hmm yazdı öküz inanabiliyor musunuz sadece hmm.Onunla o günden sonra hiç karşılaşmamıştım taki o güne kadar...

Hikâyenin devamını sonra yazicam yanlışlarım olmuşsa lütfen yazın bir dahaki bölümümde o hataları yapmamaya bakayım :)

Mahalledeki SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin