Cea mai distrugătoare armă în relații este critica. Indiferent cât de încredințați suntem că avem dreptate și indiferent cât de neîntreptățiți ne simțim, efectul criticii și al cicăleli este același.
Ce își doresc femeile?
Femeile își doresc multe lucruri și sunt de multe ori nemulțumite. Însă, e bine să conștientizăm că femeile își doresc să fie iubite, înțelese și protejate. Cum putem obține aceste lucruri într-o relație în care țipăm, criticăm și ne umilim partenerul? Bărbații își doresc apreciere și recunoștință din partea femeilor. Le place să le mulțumești pentru ceea ce fac în cadrul relației.Dacă încă îți dorești relația în care ești, gândește-te că de fiecare dată când critici și faci pe supărata (sau chiar ești și ți-o manifești prin răceala față de partener), nu faci decât să pui încă o treaptă la scara ce te duce spre despărțire sau o relație infernală.
Femeile cred că bărbații vor sex. Da, vor sex. Însă nu vor sex cu o femeie care are mereu ceva de comentat sau de criticat la adresa lui, care e veșnic nemulțumită și posomorâtă.
Cu toții suntem ființe excepționale dacă permitem lucrurilor bune pe care le avem să iasă la suprafață. O femeie are în ea capacitatea de a motiva un bărbat și de a-l ajuta pe acesta să urce. Depinde de ea cum folosește această putere pe care o are în ea. Pentru a distruge relația dintre ei doi, sau pentru a încerca să creeze ceva minunat?
Am văzut atâtea schimbări în bine când femeia a încetat să critice și să-și aprecieze partenerul. Acesta este și moticul pentru care am ales să scriu acest text. Pentru că îmi doresc ca, cât mai multe femei să înțeleagă ce multă pitere dețin: atât înspre rău cât și înspre bine.
Nimeni pe această lume nu este perfect. La fel și partenerul tău. De fiecare dată când îl critici îi pretinzi, de fapt, să fie perfect. Dacă partenerul tău ar muri azi, te-ar mai deranja lucrurile pentru care te cerți cu el?
Atenție: nu folosi exprimări retorice precum: ce păcat că acum nu mai facem... Folosește în schimb hai să mai mergem.. sau hai să mai facem..