Tesadüf neydi , rastlantı mı Hayır bence değil ben amine hayatım tesadüf denilen küçük bi başlangıçla büyük bi şekilde anlam kazandı , hayatım da çok önemli bi soru vardır benim bu güne kadar bu soruyu sorduğum 3 kişi oldu sadece 1 tanesi bildi , ve biri vardı ki sormaya bile gerek duymadım çünkü emindim hayalimdeki adam oydu ah hayalim bu kadarmi benzer bu gözler ilk gördüğüm an bile anlamıştim bi yabancı olmadığını.Her insanın karşısına birkere cikicak olan bu insan tam karşımda iri gözleri ,kirli sakalı ve anlamlı bakışları vardı .Evet herkesten farklıydı onun farkı dış görünüşü değildi.Onun farkı herkesten farklı olmasıydı.ilk kez sarildigim an,kokusunu ilk duydugum an,huzur bu olmalı dedim sonra kaldirip kafami gözlerine baktım.O an anladım herşeyi ,yaşadığım bu mutluluk, bunun acısının bedelini odeyecegimide.Herşey çok güzeldi 2 ay olmuştu bana 2gün gibi gelsede gamzelerimin olduğunu bile hatırladım onuunla sebebsiz gulmeler bos bakışlar saatlerce dalmalar .Mutlu değildim sebebini bilmediğim bir endişeye kapılmıştım ,ama tarifsiz bir huzur vardı içinde ,aklıma gelenlere takılıp kaliyordum neydi benden gizlediği ,Beni yerle bir edicek olan şey neydi öğrenmem dk lar almaz di ,ama korkuyordum gerçekleri öğrenmek ten it gibi korkuyordum ,Bir sabah yine sabahın 5.uyandım saçlarımı taradim ,siyah ojemi yeniledim siyah montumu alıp ,kulakliklarimi takip çıktım hava karanlikti yağmur yağıyordu etraf sessiz tam da benim istediğim gibi her zamanki banka oturdum günaydın msj imi attım, resmine baktım uzun uzun düşünmek için oturduğum banktan hızlı bir şekilde kalktım bu gün dedim herşeyi ogrenmem gereken gün bugün aglamiyordum ama gozlerinden akan yasa engel olamiyordum .çok kötüydü öğrendiğim şey değil ben çok kotuydum sanki doğumundan itibaren buyuttugun çocuğun oz çocuğun olmadığını öğrenmek gibi ,öğle saatinden sonra o is yerinde duramadim morelim iyiydi kötü değildim ama kimseyi istemiyor dum etrafimda takatsiz yuregimde mecal kalmamıştı bu gune kadar bana bütün yaşadıklarımı unutturan ali 2katini tattirmisti şimdi.Artık vazgeçmek için bi an bile beklemeye niyetim yoktu,telefonu elime aldım tam ariyacakken o nun aradığını gördüm sesini duydugum an herşeyi unutmuştum gozlerimi kapatarak onu dinledim ,espirili halim beni çok sasirtmisti ne oluyor du bana hicbir fikrim yok .Bu acının içinde tek derdim onun derdiydi korkum kaybetmek değildi,o kimki o ben onu sevdiğim sürece güzeldi .Benim onu böyle güzel böyle namuslu sevbilmem için ona ihtiyacım yoktu.