-Chained Up ve Matrix-

232 15 13
                                    

Şimdi bildiğinize göre Vixx'in Chained Up'ı çıkarmasına 2 gün kaldı... Ayrıca B.A.P'nin de Matrix'i çıkarmasına 7 gün kaldı.

Özel bölümsüz olmaz yaaaaniii...

Medyada Yongguk'un solo şarkısı var umarım bi 2-3 dakika ayırıp dinlersiniz ^^

Çünkü gerçekten etkileyici ve Yongguk'a bir kere daha hayran olmamı sağladı...

Bu arada gerçek konumuza dönelim...

Teaser'lar...

Gerçekten teaserlardan yola çıkarak matrix'in büyük bir hit olacağını söyleyebilirim. Ama Chained Up daha önce çıkacağı için belki biraz gölgede kalabilir ki matrixteki efektler felan insanı hayran bırakıyor. Ayrıca yukarıdaki solo bile bazı kişileri 'Babyz' yapmış durumda.

Mantıken Starlight'lardan daha fazla Babyz olduğunu belki biliyorsunuzdur. Ya da şimdi benden öğrendiniz. Bu yüzden de iki grup başarılı olsa bile b.a.p daha fazla ilgi çekecektir ki bir ara ayrılma durumu felan olmuştu grubun.

Bşr Babyz ve Starlight olarak ikisinin de gerçekten başarılı olacağını düşünüyorum ama o ayrılma durumundan sonra B.A.P beni daha da heyecanlandırıyor ve dört gözle beklememi sağıyor.

Tabiki Leo'nun sesine hayran olduğum için Chained Up'ı da iole çekiyorum ama Yongguk'un kalın sesi ve sendeki etkileyici tını beni gerçekten iyi bir vokalistten daha fazla etkiliyor ki bu normal bir durum değil.

Yine de albüm resimleri yüzünden bayağı bir fangörllük ettim...

Hele hele Hyuk! Maknaeciğim büyümüş.

Burda bir kıyaslama yapmıyorum ama B.A.P , VIXX'e göre daha çok beklentiye sahip olduğum bir grup. Nedeni ise şu ayrılma meselesi değil.

Himchan'ın boğuk ve kalın sesi...

Yongguk'un mükemmel rapi...

Zelo'nun sürekli uzayan boyu...

Daehyun'un bu sefer nasıl eyeliner çektiği...

Youngjae'nin kilo alıp almadığı...

Jongup'un mükemmel dansı , saflığı ve 4D kişiliği...

Bunlar çoğu fanın B.A.P'de bulduğu şeylerdir ama Vixx ise starlightlar iöin mükemmeldir! Neden mi?

N'in diğerlerini neşeli tutmaya çalışması...

Leo'nun ne kadar yumuşak bir sesi olsa da sesini bir o kadar güçlü kullanabilmesi...

Ken'in bir maknaeden daha fazla aegyo yapması...

Ravi'nin aegyo yapmadan şirin olabilmesi...

Hongbin'in visual olup bir o kadar da iyi şarkı söyleyebilmesi...

Hyuk'un neşeli ve bazen de bir o kadar da ciddi bir kişiliğe sahip olması...

Bunlar eminim ki Starlight'ların ilgisini çekmiştir! VIXX çok çalışıyor. Onkara destek olalım~

Umarım iki grup da iyi bir başarı yakalar!

-MinAh (StarlightsLove)

Vixx and BTS Pick Up LineishHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin