[L-leo... LEO!!!]
Yerde boylu boyunca uzanan silüet Leo'dan başkası olamazdı. Boylu boyunca uzanan bedeni sanki hareket etmiyordu. Nefes alış verişi o kadar zayıftı ki ilkten N onun öldüğünü düşünmüştü. Eve girebilmek için arka taraftaki yüksek çitlere tırmanmış yükseklik korkusuna rağmen çitlerin tepesinden atlayıp arka tarafta her zaman açık olan bahçe kapısından içeri girmişti N. Bacaklarının acımasını umursamadan yerde duran bedene doğru koşmuştu ve ...
[Ve...]
Gözlerine hücum eden yaşlarla kala kalmıştı N. Yapabileceği hiç bir şey yoktu... O kadar aciz hissediyordu ki kendini... O kadar suçluydu ki...
Yerde yatan nerdeyse bir ceset kadar soğuk bedeni kollarının arasına almıştı N. Onu ısıtabilmek için vücudu onun soğuk bedenine bastırıyordu, sıkı sıkıya sarılıyordu ona. Leo ilkten N'in kendisini tutmasına izin vermese de pes etmişti bir yerden sonra. Bedenine çöken ağırlık, N'den gelen sıcaklık ile uçup gidiyordu adeta... N Leo'ya iyi geliyordu. Her şeyiyle N mükemmeldi Leo için. Ait olamayacağı kadar mükemmel...
***
Sarılan iki beden yavaşça ayrılmıştı birbirinden. Yüzleri nefeslerini hissedebilecekleri kadar yakındı. Yavaşça birbirini bulmuştu birbirine özlem duyan dudaklar. İlkten sadece karşı tarafa aşkını hissettirmek için olan öpüşme git gide sertleşmeye başlamıştı. Ortam sıcaklaşmaaçya başlamış, iki beden aşkın verdiği zevkle yanmaya başlamıştı... Tabi bu sadece Leo ne yaptığını fark edip uzaklaşana kadar sürmüştü.
Korkusundan büyüğünün yüzüne bile bakamıyordu Leo. Biraz önce olanlar hayaşden ibaret olmalıydı. Hyungunun kendisini öpmesine imkan yoktu. Yüzünü yukarı kaldırınca kendisine yaşlı gözlerle bakan büyüğünü görmüştü.
Saf üzüntü kolayca anlaşılabiliyordu N'in gözlerinden. Yavaşça küçüğünün başını boynununa doğru yaslayacak şekilde sarılmıştı Leo'ya.
"Daha ne kadar saklayacaktın ben görmeseydim?"
Küçük olan büyüğünün sözlerinden ilk önce bir şey anlamasa da sonra duygularını döktüğü defterin 'o' şahış tarafından alındığını ve birçok sayfasının yırtıldığını hatırlamıştı. Geri kalanının ise büyüğü tarafından okunduğunu anlamak zor değildi.
"Benden neden kaçtın Leo? Se sebdiğimin farkındaydın... Neden o adamla birlikte olmama tepki göstermedin?"
"Hyung... B-ben..."
" Sakin ol... Artık geçti."
Büyük olan yavaşça küçük olanın belini sarmıştı kollarıyla. Kendini daha çok yakınlaştırdığı bedenin kokusu doldurmuştu burnunu. Yavaşça küçüğünün alnına küçük bir öpücük bırakmıştı N. Sonra gözlerine... Sonra burnuna, yanaklarına, çenesine ve en son dudaklarına.
*To Be Continued*
YN: Diğer bölüm tahmin edebileceğiniz gibi smut olacak~
Ay umarım olmuştur... Evde misafir varken anca bu kadar oldu. Ama oldu yani o da bir başarı!
Diğer bölüm bir piçlik yapmazsam smut...
Yani... Umarım ;)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vixx and BTS Pick Up Lineish
Teen FictionŞimdi bir diğer değerli bir asianfanfics yazarı olan SwangBangtan ın hikayesidir. Bu kitap 'öylesine' çiftlerin konuşmalarından oluşuyor ve accayip kısa bölümler. Bu yüzden günde birkaç bölüm gelecek ^^ ...Yine bir Min Ah klasiği... Hepsi 'KİMCHİ' l...