-NEO- [O Sözler Aslında Senin İçindi...] *Part 3*

185 10 33
                                    

*Bölüm Smuttan oluşmaktadır. Okumayak istemeyen lütfen okumasın. Bu arada medyada N'in yaptığı bir cover var. TR altyazılı zaten. Hikaye metni ile ilgili bazı ip uçlarını da bulabilirsiniz. Bunun bir part 4 ü felan olacak daha :P*

Birleşen dudaklar...

Karşılıklı duydular...

Ortamın sıcaklığı...

Hepsi bir harmoni gibiydi onlar için.

Birbirine kenetli dudaklar dans ediyordu kısık iniltiler ve kesik nefesler eşliğinde. Büyük olan ilk adımı atıp küçüğünün tişörtünün içine atmıştı elini. Kaslı bedenin her bir noktasını keşfediyordu. Öpüşmeyi kesip küçüğünün üstünü sıyırmıştı büyüğü. Küçük olan büyüğünün bu hareketi ile hafifçe titremişti. Büyüğün küçük öpücüklerini boynunda hissedebiliyordu.

N ise küçüğün boynuna yavaşça iz bırakıyordu. Emiyor, ısırıyor ve öpüyordu. Küçüğün boynunda aitlik izlerini bıraktıktan sonra yavaşça köprücük kemiklerine doğru inmişti büyük olan. Sonra ise göğüs uçlarına. Sağ tarafı emerken sol taraf ile eliyle oynuyordu. Küçüğün hafif inlemeleri odayı dolduruyordu.

Yavaşça kalçalarından tutup kendine doğru çekmişti büyüğü küçük olanı. Ayağa kalktığında ise küçüğü bacaklarını beline dolamıştı büyüğün. Öpüşmeyi hiç kesmeden yukarıya çıkıp eskiden birlikte kaldıkları odaya girmişlerdi.

Leo sırtının soğuk çarşafla buluşmasıyla ani bir şekilde titremişti. Büyük olanın kollarını bedeninin etrafında hissedince içine yayılan sıcaklık ile kendini daha çok karşısındakine sokulurken bulmuştu Leo. Büyüğünün her bir dokunu vücudunu yakıyordu. Küçük inlemeler kaçıyordu dudaklarından. Büyüğünün inlemeleriyle birlikte havaya karışıyordu kendininkiler...

Büyük olan kendi üstünü de çıkarıp yere fırlatmıştı. Esmer olanın hafif kaslı bedeni artık ortaya çıkmıştı. Ardından küçüğünün pantolonunu çözmeye başlamıştı büyük olan. Leo'nun pantolonunın ardından kendi pantolonu da yerle buluşmuştu.

Büyük olan küçüğüne sürtünmeye başlayınca küçüğünden gelen inlemeler artmıştı. Leo yavaşça sertleşmeye başlamıştı. Küçüğün inlemeleri ise N'i sertleştirmeye başlamıştı. Sürtünmeyi kesip boxer ın üzerinden emmeye ve eliyle oynamaya başlamıştı büyük olan. Küçüğünden gelen yüksek sesli inlemeler daha da artmıştı ve bunlar büyüğünün sınırını zorlamaya başlamıştı. Ne kadar hemen istese de küçüğünü, onun canını yakmak istemediği için yavaş yavaş gerçekleştiriyordu her olayı.

Küçüğün üyesinin damarları çıkana kadar sertleltirmişti büyük olan. Sonra yavaşça biraz önceki roller değişmişti. Küçük olan büyük olanın üstüne çıkıp azıcık da olsa sertleşmiş olan üyeyi ağzına almıştı. Arada sırada eliyle çekiştirip, büyüğünün üyesinin başını diliyle taciz ediyordu küçük. İyice sertleşmiş olan üyeyi ağzından çıkarınca hyungunun yüzüne bakmadan duramamıştı Leo. Büyüğünün lendisinden zevk aldığı fikri karnında kelebekler uçuyormuşcasına bir his vermişti beyaz tenli olana. Hyungunun tekrar kendisini alta almasına izin vermişti küçük olan. Yavaşça artık ihtiyaç duymadıkları boxer ları da yerle buluşturmuşlardı.

Büyük olan gülümseyerek küçüğünün göbeğine öpücük kondurmuştu. Küçük bir kıkırdama kazanmıştı ardından.

Vixx and BTS Pick Up LineishHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin