POV Brandon
*ochtend van Brandon*
Ik opende kreunend mijn ogen toen de wekker ging, maar sloot ze al gauw weer door de vele zon licht die door de ramen scheen. Eigenlijk ben ik best wel blij dat school weer begonnen is, waarom weet ik niet maar ik heb een goed gevoel over dit school jaar.
Ik raapte al mijn kleren die ik vandaag aan ging doen bij elkaar en liep ermee naar de badkamer. Ik deed mijn pyjama uit, wat alleen een boxershort is, en stapte onder de douche. De warme stralen voelden goed op mijn lichaam. Ik pakte de axe shampoo en waste mijn zwarte haren. Na een poosje stapte ik uit de douche en droogde ik mezelf af. Toen ik in de spiegel keek grijnsde ik en dacht bij mezelf: Ik ben niet voor niets de badboy van de school. Ik had een goed afgetraind lijf en dus ook een six-pack, ook had ik lichte blauwe ogen. Ik deed mijn outfit aan die bestond uit een zwarte jeans broek en een witte T-shirt.
Ik keek op de wekker en zag dat het al 8:00 was dus rende ik snel naar bende deed mijn schoenen aan en mijn beenie op en gaf mijn zusje en mijn moeder nog snel even een kusje op hun wang, pakte mijn jas en rende naar buiten.
*Eenmaal op school aangekomen*
Toen ik eindelijk bij de ingang van de school parkeerde stapte ik uit mijn mat zwarte Porsche. Ik was eigenlijk best zenuwachtig of er nog lekkere meiden in ons klas kwamen dit jaar. Ik wachtte voor de ingang op mijn twee beste vrienden: Sam Brown en Jay Smith. Ik keek het school plein rond en tot mijn verbazing zag ik een meisje die ik nooit eerder had gezien, ze was me in ieder geval nooit opgevallen, ze is vast nieuw. Ik grijnsde, we zien wel hoe het loopt...
POV Lily
*ochtend van Lily*
Ik werd wakker door mijn broertje Sander die op mij sprong en naar mij schreeuwde:"zwus je moewt wakker worden! Anders kwom je te wlaat!"
Ik sperde mijn ogen wijd open en ging meteen recht op zitten, waardoor mijn broertje bijna van mijn bed af viel. "Alle gehaktballen nog aan toe! Dat is waar ook!" schreeuwde ik terug. Vandaag was een nieuw school jaar begonnen op een nieuwe school, en nu hopen dat de mensen anders zijn, ik werd namelijk al sinds groep 4 gepest en nu zit ik in de vijfde en hoop ik dat het dit jaar anders word. Ik sprong uit bed en zei mijn broertje dat hij naar beneden moest gaan. Ik pakte snel mijn kleren ( zie foto ) en troek die aan. Vandaag zou mijn nieuwe leven beginnen, dacht ik terwijl ik mijn haren kamde, ik bekeek mezelf goed in de spiegel, ik had fel en erg lichte groene ogen en lange donker bruin haar die aan de puntjes zwart werd.
Ik bedacht me dat ik bijna te laat zou zijn als ik niet op zou schieten dus rende ik naar benden als een dik persoon die van de trap af rolde en propte snel een broodje in mijn mond deed mijn jas en mijn schoenen aan en ging er vandoor na mijn broertje en mijn broer Jayson nog een aai over hun bol te geven. Ik stapte op mijn fiets en ging naar school eenmal aangekome zet ik mijn fiets in de stalling en keek om me heen, Toen zag ik een stoere jongen die waarschijnelijk een BadBoy was naar mij kijken, hij grijnsde ik draaide snel bloosend mijn hoofd weg. Ik kon alleenmaar hopen dat hij geen pester was.
~*~*~*~*~*~*~
Heeyyy iedereen xx
Omgosh ik kan niet geloven dat ik eindelijk mijn eerste hoofdstuk heb geplaatst XD
Ik hoop echt dat jullie het leuk vinden! En ik update als ik weer tijd heb, want school valt niet altijd mee...
Duss als jullie nog vragen hebben over het boek of voor mij kan natuurlijk ook, stel die dan vooral! Nou ik ga maar eens slapen hihi ^u^...
BYEE BYEEEE XX
(~^o^)~
~*~*~*~*~*~*~*~
JE LEEST
The Confused BadBoy
RomanceLily Green is 17 jaar oud, ze wordt al bijna heel haar leven gepest. Zal het dit jaar misschien anders lopen? Dat kan alleen Brandon ( 18 jaar oud ) bepalen, hij is namelijk de BadBoy van de school samen met zijn 2 beste vrienden: Jay Smith en Sam B...