Hoofdstuk 5

9 1 0
                                    

Hoofdstuk 5

Hihi hoofdstuk 5... ~(^o^)~

Sorry dat ik zo langgg niet heb geupdate.

Veel plezier met lezen xxsuus

()()()()()()()()()()()()

POV Lily

Mijn wekker gaat af en ik open langzaam mijn ogen en rol letterlijk uit mijn bed. Ik sta met veel moeite op en loop als een zombie naar de badkamer. Ik draai de kraan open en er komen koude stralen uit. Ik wacht even dat het water warm wordt en stap dan in de douche. Ik vind het altijd fijn om in de ochtend te douchen.

Na wat ongeveer een kwartier leek vond ik dat het goed genoeg was en stapte ik uit de douche en pakte een handoek die ik om me heen wikkelde. Ik keek even rond in mijn kamer vanaf de wc deur om te kijken of er nog gordijnen open stonden en gelukkig waren ze allemaal dicht dus begon ik me aan te kleden (FOTO). Ik keek in de spiegel en besloot toen mijn haar met twee plukje naar achter vast te binden.

Ik pakte mijn tas en liep naar benden waar iedereen al aan tafel zat te eten.

" Heloooeeee" zeg ik

" Hey meid, goede morgen. Ik moet vanavond over werken en aangezien je broer weg gaat. Zou jij willen koken? Je moet dan wel even naar de supermarkt na school en er licht geld in de keuken." Zei ze met een glimlach." Ow en dan is het alleen jij en Sander vanavond, oke?" "Is goed mam, maar ik moet nu wel gaan, anders kom ik te laat." Zei ik snel terwijl ik een appel pakte." Doei! Love you! " riep ik terwijl ik mijn jasje pakte en naar buiten liep.

Ik stapte op mijn fiets en fietste naar school voor mijn telefoon en natuurlijk ook de verplichte lessen. Ik vraag me eigenlijk af waarom ik geen auto heb of uberhaupt rij lessen, aangezien ik nog officiel niet mag rijden ook al ben ik bijna achttien, maar goed.

Brandon mag niet boos worden als ik te laat kom want ik heb geen telefoon om te kijken hoelaat het is.

Voor ik het weet ben ik op school en zet ik mijn fiets in de fietsen stalling. Ik kijk rond en zie Brandon tegen een dure auto, die waarschijnlijk van hem is, leunen. Ik loop naar hem toe en hij kijkt op en grijnst. "Zo zo. Lekker optijd zie ik weer." Zei hij." Als ik te laat ben gekomen, is het jou schuld weet je? Zonder telefoon kan ik niet zien hoelaat het is." Zei ik ietsje feller dan bedoelt."ook omdat ik geen hoorloge." Mompelde ik er achter aan. Maar dat het iest feel klonk kon mij niet schelen want hij heeft nog steeds mijn telefoon." Wat wil je hebben? Geld ofzo?" vraag ik " Maar schat toch, zie je niet wat ik wil? Geld heb ik genoeg." Zegt hij bij mijn oor. Ik voel zijn warme ademhaling en het bezorgt mij spijtig genoeg prettige rillingen. UGHHH wat doet hij met me?!

"Ik wil jou Lily Green. En niemand houd me tegen. Maar voor nu wil ik dat je met me naar bed gaat in ruil voor je telefoon." Zegt hij grijnzend

POV Brandon

Haar ogen sperren zich wijd open. En ik leun weer terug. "Nooit!" schreeuwt ze boos." Ik laat me niet ontmaagden voor mijn telefoon en al helemaal niet door jou!" schreeuwt ze weer. Ze bedekt snel haar mond met haar handen. Terwijl ze dat doet dringen de woorden tot me door. Shit ze is maagd, dit verandert mijn hele planning. Ooit heb ik iemands, een meisjes, maagdeijkheid afgenomen, zoiets ga ik niet meer doen. Het zou je kunnen verbazen maar ik heb ook wel grenzen.

Mijn grijns smelt als het waren van mijn gezicht af. Zoeits gaat denk ik wel iets te ver, zelfs voor mij. "Dan kus je mij." Zeg ik als dichter bij haar ga staan dat onze gezichten maar een paar centimeters van elkaar staan. Ik ben een badboy, als ik wil dat er iets gebeurt, dan gebeurt dat ook. "Nee." Zegt ze zeker " Waarom niet? Het is maar 1 kus. Heb je nooit gekust ofzo?" lach ik. Maar ik stop weer als ik zie dat ze blozend naar beneden kijkt zodat ik haar mooie gezicht niet meer kan zien. " nee" fluisterde ze haast onverstaanbaar, maar toch luid genoeg dat ik het kon horen. " Echt niet?" vraag ik verbaasd.

Ze is zo knap! Hoe kan niemand haar kussen!? Ze is zo onweerstaanbaar! Ze schud haar hoofd.

Ik til haar kin omhoog zodat ze me aan kan kijken kijkt. Haar fel groene ogen. Zo doordringend dat ik er bijna in verdrink. Ze heeft het gelukkig niet door hoe erg ik haar wil kussen terwijl ik haar telefoon uit mijn zak haal en het in haar handen schuif, die blijkbaar op mijn borstkas gedrukt stonden.

"Dankje." Fluistert ze zacht terwijl haar handen naar beneden glijden.

Nog steeds het oogcontact niet brekend. Ik pak haar handen en leg ze terug op mijn borstkas, ze kijkt me vragend aan en dan weet ik niet meer wat ik doe.

Ik kus haar.

Eerst schrikt ze en doet ze niks, wat mij vreemd genoeg een wanhopig en twijfelend gevoel gaf. Maar dan wordt ze ontspannen en kust ze me terug.

Overal is vuurwerk en het voelt fantastisch. Maar dan trekt ze zich terug " Sorry. Dit kan niet." Zegt ze zacht terwijl ze haar hoofd schud en dan rent ze, weg de school in.

Wat is er zojuist gebeurd? Ik was haar eerste kus en ze wijst me af. Niemand doet dat. En waarom voelt het zo goed bij haar? Haar perfecte lichaams vormen passen perfect in de mijne, mijn handen perfect in haar ruggeholte. Die vuurwerk heb ik nooit eerder gehad bij een kus, en dan laat ze mij stikken. Waarschijnlijk voelde zei niks, ik ben wel de badboy van de school maar ik ben ook gewoon een jongen met gevoelens.Het vreemmdste is dat ik altijd zo hard doe tegen mensen en mijn gevoelens uit zet dat ik zo hard als ijs ben. Maar dan komt zij. Ze laat me smelten, ze maakt me zacht. Dat mag niet gebeuren, ik moet haar met rust laten voordat er echt iets met mij gebeurt. Maar dat kan ik niet, hoe ver weg ik ook wil dat ze blijft, ze zal altijd in mijn gedachte blijven en ik zal haar ook altijd bij me willen hebben. Ook al ken ik haar pas 2 dagen. Maar zij trok gelijk mijn aandacht waardoor ik geen enkel meisje meer zag staan.

Heb ik nu gevoelens vor haar? Nee, natuurlijk niet! Haha want ben ik toch raar, en als het zo zou zijn, wat dus nooit gaat gebeuren, mag het niet gebeuren. Ik ga met haar spelen en dumpen. Maar zij is zo lastig... zo anders. Het doet mij een beetje pijn dat ik weet dat ik haar moet kwetsen, wat natuurlijk super vreemd is omdat ik geen gevoelens kan en mag hebben.

Ik ga vanmiddag naar de bieb. zodat ik tot rust kan komen. Niemand weet dat de bibliotheek bestaat dus dat is wel mooi.

Ik zit altijd in de bibliotheek als ik moet denken. En dat is nu echt even nodig, ik moet als even op een rijtje zetten, en een plan bedenken om haar te krijgen en dan haar kwetsen en voor schut zetten... maar hoe? Ach ja, dat zoek ik vanmiddag wel uit!

Dacht ik met een vreemde glimlach terwijl ik mijn schooltas van de grond pakte en ook naar binnen liep.

()()()()()()()()()()()()()

The Confused BadBoyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu