Hoofdstuk 2

48 2 0
                                    


Hoofdstuk 2

A/N

Heey iedereen!

Het spijt me zooo erg, ik heb echt super lang geen nieuw hoofdstuk gepost, maar school zit even niet mee, en mijn leven in het algemeen eigenlijk ook niet :/

Maar goed, jullie lezen dit voor het verhaal en niet voor mij om mijn "geweldige" levens verhaal te vertellen...

Dus ga ik maar weer verder met het verhaal, BYEE

Xx SUUS xX

.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*

POV Lily

Toen ik hem zag grijnzen naar mij was ik redelijk verward. Ik was de nieuwe meisje, ik verwachtte dat van iedereen vooral hij, DE badboy, mij niet zou zien staan. Maar hij zag me maar al te goed.

Ik zag wat waarschijnlijk zijn vrienden waren naar hem toe komen. Hij zei iets in hun oor en meteen keken ze mij grijnzend in de ogen aan. Toen besefte ik me dat ik nog zowat aan de grond genageld stond, en bewoog toen mijn benen, wat natuurlijk weer erg subtiel gaat want ik struikel over mijn veter maar vind gelukkig net optijd mijn evenwichtig, terwijl de badboys mij een beetje uitlachen. Ik bedenk me dat de jongebs nog naar mij aan het kijken zijn en ik ren snel als een speer langs hun heen en naar binnen.

______

Eenmaal veilig binnen strompel ik naar de receptie, waar een vrouw van rond de dertig mij groet. "Hallo ik ben Christa, jij bent zeker nieuw hier, wat is je naam?" vraagt Christa " Lily Green." Hoor ik een zwoelle stem achter mij zegen. Ik draai als door een wesp gestoken om en beland zowat neus aan neus met de badboy van net. Terwijl dat haast oinmogelijk is omdat hij een kop groter is... Maar goed.

AWKWARDDDD!! Is de enige wat in me opkomt, Ik voel mijn wangen hevig blozen draai me dan weer om en geef een trap naar achter. Waar ik opeens een luide kreun hoor komen." Oeps..?" is de enigste wat uit mijn mond komt wanneer ik me weeer heb omgedraaid. Hij kijkt me boos aan en zegt dan vlakbij mijn oor:" Dit krijg je terug, trut.". SHIT, dit had niet mogen gebeuren, nu heb ik ook de badboy die mij terug wilt pakken... Dit gaat niet goed aflopen, dat is zeker.

Opeens hoor ik een kuch en kom dan terug in de realiteit. De vrouw kijkt me aan en zegt dan:" Dat was niet je slimste zet meisje." Dan overhandigt ze mij de sleutels van mijn kluis en mijn rooster.

Op mijn sleutel staat het getal 945. Geen flauw idee waar dat is... Ik liep recht voor me uit en volgede de nummers van de kluizen. Toen ik bij 927 was bots ik tegen iemand op en ik val op de grond, bijna dan. Want iemand vangt mij op, ik kijk in twee van de mooiste ogen die ik ooit heb gezien. Twee ogen die me bekend voor komen. De ijs blauwe ogen van niemand minder dan... De badboy. Flapdrollen. (ik wil niet schelden). Onze ogen doordringen elkaar en zijn adem stokt, totdat we allebij snel in de realiteit komen, voor de tweede keer vandaag. Wat gebeurd er met me?!

Hij duwt mij aan de kant en loopt strak langs me heen, terwijl hij mij als gevroren achterlaat. Dat was serieus verwarrend. Ik loop zonder dat ik het door heb verder naar mijn nieuwe kluis. Ik pak snel mijn juiste boeken en bekijk mijn rooster. ' engels, wiskunde en tekenen' staat erop. Mooi alle vakken waar ik van houd en waar ik goed in ben. De bel gaat en ik ren naar de lokaal, als ik het (na een kwartier) eindelijk gevonden heb, gaat de tweede bel. Ik kijk rond en besdluit omdan toch maar helemaal achter aan een tafel alleen te zitten.

Na een paar minuten was bijna iedereen er en liep aan het einde van de rij nog een meisje die naar achteren keek. Ze zocht een plaats, en toen ze mij alleen zag zitten glimlachte ze. Ze wurmde zich langs mensen heen en rende naar mij toe. " Heeyy ! " zei het meisje en ze glimlichte
(A/N: ik weet niet zeker of ik ooit een beschrijfing van haar zal geven of dat ik jullie laat improviseren met hoe ze eruit ziet) "Mag ik naast je zitten?" voegde ze er aan toe. " Natuurlijk " antwoorde ik en glimlachte toen. De laatste bel ging en de leraar begon uitteleggen wat er ging gebeuren dit jaar. Ik luisterde aandachtig mee tot dat er een briefje naar me toe werd geschoven. Ik bekeek het briefje en las wat er op stond:

'Hoe heet je? Ik heet Alexandra, maar noem me pls Alex J'

Ik schreef terug:

'Leuke naam J, zal ik doen. Ik heet Lily, maar noem me maar gewoon Lily ;p'

Ik schoof het briefje terug en ze lachte toen ze het las.

Toen ging de bel weer en we liepen samen naar de hal." Welke les heb jij nu?" vroeg ze " Wiskunde" antwoorde ik
" ow jammer, ik heb aardrijkskunde. Nou ik zie je wel weer, doei!' zei ze een gaf me snel een knuffel voordat ze weg weer verder liep.Ik liep snel ook verder naar de lokaal war ik wiskunde had. Net op tijd, voordat de docent de deur kon sluiten. Ik ging weer helemaal achteraan zitten, en pakte mijn boeken. De docent begon met uitleggen, toen plots de door open ramde. Iedereen schrok en keek op, behalve ik.

Het werd even helemaal stil, ik vond het verdacht toen ik voetstappen hoorde dus besloot ik toch maar op te kijken. Toen ik opkeek keek iedereen naar mij terwijl de badboy grijnzend op mij af kwam lopen, wat er trouwens jammer genoeg freakin sexy uitzag, begon ik het blozen en keek snel weg. Toen ging hij naast mij zitten want ik hoorde de stoel kraken. Wanneer hij eindelijk zat ging de docent weer verder.

"Oke klas, jullie mogen nu zelfstandig gaan werken, succes. O en als je iets niet snapt vraag je het aan je buurman of buurvrouw, zoals in Brandons geval. " zei de docent. Ik keek de klas rond en zag dat ik en de badboy de enige waren met verschillende sex, die naast elkaar zaten. Dus, Brandon he? Die naam is wel leuk ...

___5 minuten later___

Wiskunde is een super leuke vak, vind ik. Behalve het feit dat Brandon nu al serieus de hele les naar mij zit te staren?! Ik heb hem al talloze boze blikken gestuurd maar het werkt niet, het werd alleen erger, elke keer als ik dat deed, werd zijn super sexy grijns alleen maar breeder en kwam hij dichterbij.

.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*

Heey mensen  ik had inspiratie dus besloot ik een (voor mijn doen) groote hoofdstuk te plaatsen.

Nogmaals sorry dat het zo lang duurde ,XD

Hoop dat jullie het een leuke hoofdstuk vonden ! bye xx

P.S: Vragen mogen altijd & sorry voor als er spellingsfouten zijn, ( geef ze even door als je dat nodig vindt)

XX SUUS XXN




The Confused BadBoyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu