Hoofdstuk 7
Hey ik wou effe zegen dat er meer dan normal POV veranderingen zijn in dit hoofdstuk en dat dit een super lange hoofdstuk is, vind ik ten minste. xx :)
()()()()()()()()()()()()()
POV Brandon
Ik zit een film te kijken als de deur bel gaat. Ik zet de film op pauze en loop moeizaam naar de deur. Als ik open doe zie ik mijn beste vrienden Sam en Jay.
" Wow gast, zie jij der uit?!" Lacht Jay. "Ja uhm, we merken dat je een beetje raar doet de laatste tijd.. Heb je misschien zin om met ons naar een club te gaan?" vraagt Sam. " is goed, momentje."
Ik ren naar de woonkamer, zet de tv uit, pak wat geld en mijn lerenjas en ik loop naar buiten. Ik stap in Jay's auto en zo rijden we naar de club.
Na een kwartiertje zijn we er eindelijk, ik stap naar binnen en ruik meteen de alcohol en hoor de keiharde muziek. We lopen gelijk naar de bar en bestellen allemaal iets waar veel alcohol in zit. Tijd om even alles te vergeten.
POV Lily
*BEEP*BEEP*BEEEEEP*BEEEEEP*
Wow is het nu al ochtend denk ik druk op de knop van mijn wekker maar het stopt niet. Ik do mijn ogen open ik zie dat mijn telefon is opgelicht. Er staat: JeCrushxB . Wie is dat? Zal ik wel opnemen? Ugh who gives a fudge
"Hallo met Lily, wie is dit?" zeg ik "Helloo its me, kan je mij ophalen. Dit is trouwens The Big B, of D maar net wat je wilt. A.K.A Brandon*lach*" Iew, gewoon niet... denk ik trerwijl Brandon dat zegt " Brandon, wtf waarom bel je mij als je dronken bent? En waarom moet ik je ophalen?" "uhmmmmmmm... nou omdat jij de enigste bent die mij op wilt halen" "Oke , waar ben je?" "Die eene club in de stad met veel rode en blauwe lichtjes." Wauw beste uitleg ooit... "Oke is goed tot zo dan maar.." ik hang op voordat hij doei kan zeggen, hij irriteert mij echt, waarom help ik hem ook alweer? Juist, had ik al gezegd dat ik aan het begin van deze nieuwe school jaar zou proberen om een beter mens te zijn, nee? Oke nou dat had ik dus als plan, vandaar dat ik Brandon heel huids thuis ga "proberen" te brengen.
Ondertussen ben ik al aangekleed in een kort zwart jurkje met hoge zwarte hakken, anders val ik natuurlijk heel erg op. Ik loop zachtjes de trap af en pak mijn moeders auto sleutels. Ik heb een fiets maar ik kan en mag wel auto rijden. Ik trek de deur open en tegelijkertijd trek ik mijn jas aan.
Ik stop de sleutels in het slot en stap in de koude auto. Ik voel een koude rilling die door me rug heen gaan. Ik woon hier best kort maar tijdens de verhuizing heb ik veel over deze plek opgezocht zodat het niet al te awkward zou zijn voor mij. Ik vind de club 'met rode en blauwe lichtjes' na een paar minuten. Het muziek is super hard en ik ruik nu al het alcohol, ew.
Het is buiten warmer dan ik dacht en ik loop naar binnen. Iedereen kijkt naar mij, ugh dit is zo ongemakkelijk. Waarom moet ik hem helpen? kan hij niet een van zijn ex-en of sletjes vragen ofzo?
Ik zie Brandon aan een bar zitten, hij praat met een mooi meisje en ik voel een kleine steek van jaloezie door me heen gaan, wtf? Ik pak hem bij zijn pols en trek hem mee naar buiten. Gelukkig werkt hij niet tegen "dag babe, bel me!" schreeuwt hij nog snel naar het meisje waar mee hij zat te praten. Ik trek de deur van de auto open en duw hem er een beetje in, ik zelf loop naar de andere kant en ga zitten. Ik merk dat ik een beetje chagrijnig doe, maar wat verwacht hij anders als hij mij om 3 uur s'nachts op belt om hem te komen halen?!
Het is een paar minute stil en ik geniet ervan "Ik wist niet dat je kon rijden..." Zegt Brandon die voor zich uit staart. "Ik kan het dus wel, ik heb alleen geen auto, deze is van mijn moeder." Hij knikt. Dan is het weer een paar minuten stil. "Bedankt dat jij me ophaalde." Zegt hij terwijl hij mij glimlachende aan kijkt. " Ja uhm, geen problem" zeg ik een beetje ongemakkelijk "Brandon?" "hmm?" " Waarom belde je mij? Namen andere mensen niet op, of wouden ze jou gewoon niet ophalen?" "Uhm, ik had niemands andsers gebeld, jij was de eerstre person die in gedachte kwam... Om andere redennen natuurlijuk, maar als je mij ook op kon halen zou het helemaal goed zijn. En als je nee had gezegd had ik gewoon met een ander meisje gegaan" Zegt hij met een grijns. Hij is zo goor en respectloos.
POV Brandon
Ik zie haar gezicht een beetje weg trekken. Ze zucht en schud haar hoofd. Ze is zo mooi, mooier dan die knappe meisje waar ik aan de bar mee zat te praten. Ik wil haar zo graag echt gewoon, als ik gevoelens had zou het pijn doen. Ik leg mijn hand op haar been, haar adem stokt even en ik beweeg mijn hand steeds hoger. "Brandon, stop!" brengt ze er zacht uit, ik weet dat ze het wilt. "Brandon!" Ik ga door en bring mijn hoofd steeds dichter bij haar nek. Ze krijgt kippen vel door mijn warme adem. "Maar ik wil je zo graag" kreun ik "Brandon, stop.Je bent dronken. Dit is de alcohol je wilt mij niet." Alweer liegt ze. "Stop is met liegen jij..." Zeg ik hees. Ik geef haar een spoor van kusjes in haar nek. Een kreun van genot ontsnapt uit haar mond en ik grijns tegen haar huid aan.
POV Lily
Ik kreunde net, Fudgeee! Ik moet wel zeggen dat het lekker is maar het is een natuurlijk reflex achtig iets dat je dan kreunt. Dit gaat allemaal fout! Ik had hem niet op moeten halen... Hij heeft jammer genoeg wel gelijk dat ik zit te liegen, ik geniet hier wel van. Ik richt weer al mijn aandacht op de weg terwijl hij al zijn aandacht op mij richt. Een perfect moment voor een geweldige idee die ik net heb gekregen van de heer, Danku! Ik pak het stuur goed vast en stuur wat naar links en dan draai ik het stuur in eens naar rechts, Brandon vliegt naar de andere kant van de auto, precies waar hij hoort te zijn. Hij stoot zijn hoofd tegen de raam "argh, Lily." Kreunt hij en kijkt mij quasi boos aan. Ik kan een brede glimlach niet onderdrukken en beginte lachen. "Je bent wel pittig he?" "He ik had gezegd dat je moest stoppen!" "Dat zei je wel, maar je wou niet dat ik stopte he?" grijnst hij. Fudge ik bloos, neeeeee! " Dacht ik al" Zegt hij met een sexy grijns. "Je verpest de plezier die ik net had." Zag ik om van onderwerp te veranderen. "Welke plezier, dat ik tegen het raam aan knalde of dat ik je kuste? En anders als je zo mee naar binnen gaat kan ik je meer plezier laten beleven, ik beloof het." Alweer die grijns, uggghhh.
POV Brandon
"Hier naar rechts Toekomstige mevrouw Morgan. " Ze rolt met haar ogen. Maar kan een klein glimlach niet onderdrukken. Een glimlach die maar een mili seconde duurde en die daarna weer veranderde in een emotieloze blik die gericht is op de weg.
"Lily, waarom doe je zo chagrijnig?" "Brandon, waarom doe jij zo raar?" "Touche Lily, Touche..."
Na een minuut of twee in stilte te hebben gereden staan we eindelijk voor mijn huis we stappen allebei uit. We lopen naar de voordeur.
"Bedankt voor het ophalen, Babe" Ze begint weer naar de auto te lopen "Niet graag gedaan Brandon." Zegt ze terwijl ze haar handen in haar jaszak doet en terug naar de auto loopt.
"Lily wacht!" Roep ik terwijl ik terug ren, ik struikel bijna door de alcohol maar hertstel mezelf weer snel. Ze glimlacht omdat ik bijna viel, het ziet er schattig uit. Ik ga recht voor haar staan en kijk naar benden omdat ze wat kleiner is, ze kijkt omhoog en damn mijn hart. Ik pak haar heupen vast en kus haar op haar volle lippen, vol met lust. Ze schrikt maar duwt dan haar zelf naar mij toe. Haar vingers vinden mijn haar en ze woelt er door heen. Mijn lippen laten een spoor van kusjes achter in haar nek en ze laat een kreun "Ik wil je zo graag" Mompel ik tegen haar lippen aan als ik ze weer heb gevonden. " Brandon, je bent dronken." Mompelt ze terug. "Het moet, ik moet je hebben..." Ze trekt terug "Nee Brandon. Ga naar binnen en ga slapen, morgen weet je niks meer maar ik wel dus laat het niet langer duren , ik ben moe Brandon.""Alsjeblieft?" " Luister Brandon, ik moet echt gaan nu, je bent gewoon moe en dronken. Doei Brandon." Zegt ze en loopt weg. "Doei Lily, je ziet er fcking lekker uit!" roep ik terug naar der terwijl ze naar de auto loopt. Ze staakt als antwoord haar middel omhoog. "Fck you Brandon!" "Dat doe ik maar al te graag!"
POV Lily
Ugh, jongens... zucht ik. Ik stap in mijn moeders auto en rij naar huis.
JE LEEST
The Confused BadBoy
RomanceLily Green is 17 jaar oud, ze wordt al bijna heel haar leven gepest. Zal het dit jaar misschien anders lopen? Dat kan alleen Brandon ( 18 jaar oud ) bepalen, hij is namelijk de BadBoy van de school samen met zijn 2 beste vrienden: Jay Smith en Sam B...