Aşk ın tenefüsü !

17 2 1
                                    

İlk dersimiz türkçe idi. Öğretmenimiz çok iyi ve çok komikti erkekti ve adı ahmet di.
Ben betülle konuşurken öğretmenimiz beni gördü ve
- sen yenimisin ? Dedi içten bir ses tonuyla,
-evet hocam dedim aptal bir gülümsemeyle :)

Kendimi arkadaşlarıma tanıttım;
Adım,yağmur dikmen bir abim var babam terzi abim üniversite okuyor annem ise hemşire.

Öğretmen,
- tamam kızım hoşgeldin oturabilirsin dedi gülümseyerek.

Herkes yaz tatilinde neler yaptığını anlattı sırayla bende isimlerini aklımda tutmaya çalıştım..
Betülle sohbet ederken zil çaldı!
Betül,
-gel sana okulu gezdireyim istersen ? Dedi.
Bende heycanlı bir sesle,
- harika. Dedim gülerek
Betülün koluna girdim betül benden oldukca kısaydı kapalıydı haa bide şunu soylemedim imam-hatip te okuyorum ama ben kapalı değilim zaten bir çok kişi acık :))

Betül beni ilk olarak müdürün konuşma yaptğı arka bahçeye götürdü, okulumuz 2 bahçeliydi üst ve alt bahçesi vardı üst bahçesi kantinimizin olduğu yerdeydi orada voleybol ve basketbol oynanırdı aşagı bahcede ise erkekler top oynuyorlardı

Biz betülle bir banka oturduk ve bir çocuk dikkatımı çekti sapsarı saçları, bembeyaz teni ve masmavi gözleri vardı.. Arkadaşlaşlarıyla top oynuyorlardı. Gözlerımı bir an ona diktim ve uzun bir süre onu izledim..
Ve meraklı bir sesle adını betüle soracakken zil çaldı ve yavaşça yerimizden kalkıp sınıfa girdik.
Ders yine türkçeydi..
Öğretmenimiz bu derste bizi serbest bıraktı ve kendide sınıf defterini doldurdu daha sonra masanın üstünde birkaç kağıda biseyler yazdı..

Bu ders cok sıkılmıştım..
Çantamdan bir kağıt cıkartıp bahcede gördüğüm çocugu dusundum cok tatlıydı..
Betül sırıtarak ,
- ne yapıyorsun iyimisin sen neler olmuş sana dedi gülerek.
Bende tam cevabımı verecektim ki zil çaldı..
Betüle dönerek,
-hadi arka bahçeye gidelimmi?

Tek Taraflı Aśk!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin