..

13 0 0
                                    

Sınıfa girdiğimde betül oturuyordu ders yine matematikti bir kağıt çıkardım ve hzlıca karaladm bu da neydi böyle?herşey çok saçma ilerliyordu aysima günümü bana zehir etmişti sırf bu boktan bir olay yüzündeen!
Betül,
- sakin ol kanka dedi
-nasıl nasıl nasıl ??
Dedim sesim biraz yüksek çıkmıştı sanırım herkes bana baktı ve bende,
- pardon ! Deyip önüma döndüm

Rahmanın kolundan tuttuğum an ilk defa gözlerimiz birleşmişti gözlerinin açık mavisinde o kadar anlam yüklüydü ki o hafif gülümsemesi bunları düşünürken içimdeki ifade yüzüme vurmuş ve bende anlamadan saf saf sırıtmaya başladım..
Betül de gülerek,
- iyimisin sen demin öfkeden deliriyodun şimdi gülüyosun..
- ben zaten deliyim beni tanımaya başladığına sevindim dostuum!!
Dedim gülerek.:))
Bir kız daha vardı bana yakınlık göstermişti adı semranur du çok iyi bir kızdı.
Hoca bizi serbest bırakmıştı semranurun yanına gittim biraz kendimden bahsettm sohbet ettik falan..
- neyss kzlar ben bidahaki ders gelirim yanınıza dedim el salladım.
Betülün yanına gttim onu orada bıraktğm için darlmş olmalıydı biraz yüz ifadesi degisik ti .
- aa noldu sana böyle? Dedim
- önemli birsey yok kanka ya. Dedi
Ozaman anladımki demdkki sorun ben değilmişimm :D
-anlat bakalm ?
-ya bi çocukla ilgili dee dedi.
- kimmiş o ?
-rahmanın yanında dolaşan biri varyaa kısa boylu adı tuncay.
- hmm gördüm sanki. Dedim.

Ama emin değildm görüp görmedgmden :))

Zil caldı ..
Betül,
- hadi kantine gidelim ?
- olur bende susamıştım. Dedim
Kantinde betül bana tuncayi gosterdi ayni mahallede oturuyorlarmş betul cook sevihomus ama tuncay sevmiomuş. Bence tuncay idare eder bi tipte çocuk bence betül çokta güzel değil fazlasıyla kilolu.

Ama aşk zorla değil yaa.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tek Taraflı Aśk!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin