okulun ilk günü..

23 2 3
                                    

Selam arkadaşlar bu ilk kitabım olucak umarım beğenirsiniz..



Yeni bir okul yeni bir çevre yeni arkadaşlar ve AŞK!

O sabah çok heycanlıydım çünkü okulun ilk günüydü ve ben de yeni okuluma başlayacaktım 7.sınıfaa.
Annemin bana seslenmesiyle uyandımm " yağmuur uyan hadi okulun ilk gününde geç kalmak istemezsin değilmii?"
Birden yatağımdan fırlamıştım gece de heycandan uyuyamamıştım zaten hemen kalktım ve giyindim siyah pantalon, kırmızı yarım kol gömlek ve beyaz converselerimi giydim saçlarımı tarayıp açık bıraktım hafif bir parlatıcıyla tamamlanmıştım.
O gün çok heycanlıydım aslında 1,2,3,4. Sınıflarımda okuduğum okuldaki arkadaslarım hep buradaydı pek de yabancılık çekmezdim.. Evden çıktım okulumuz çok yakındı 10dakika da okula vardım ve tanıdığım bir kaç kişiyi selamladım..
Törende müdür yine klasik olarak yapacağını yaptı güneşin alnında 10 saat konuştu cidden çok saçmaydı her yıl aynı şey :))

Artık sınıflara dağıldık ben 7-C deydm orada feyza,nursena vardı eski okulumdan pek de samimi değillerdi benimle arayı 2yıl kadar uzun bir süre açmıştık onlar bu okula gelirken ben farklı bi okulu tercih etmiştim sonra gittiğim okula ısınamadım ve naklimi buraya aldırdım.
Çok sevdiğim arkadaşlarım rüveyda ve elif varsı biz ilkokuldayken üçlü takılırdık adımız ' 3 silahşörler ' diye anılırdı bazen.:)
Fakat araya mesafe girdgi için demekki arkadaşlığımızada girmişti ben çok üzülmüştüm ve kendimi çok yanlız hissettim
Sınıfta betül diye bir arkadaş buldum,

Ben boş bir sıraya oturdum,oradan bir ses,
-gel istersen yanım boş dedi samimi ve sevecen bir ses tonuyla
Bende gülümseyip,
-olur. Dedim
- benim adım betül senin adın ne? dedi.
- yağmur, dedim ve ekleyerek ,tanıştığımıza memnun oldum diyiverdim
Betül kilolu gözlüklü bir kızdı hiç arkadaşım olmadığı için onunla tanısmak istedim.
Zil çalmasıyla öğretmenin girmesi bir oldu..işte ilk ders!

Tek Taraflı Aśk!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin