YENI BIR UMUT, YENI BIR SAYFA

39 7 0
                                    

Bu hikayeyi büyük umutlarla yazmaya başlıyorum. Hayatım da ki tek doğrunun bu olacağına inandığım gibi...
Bu hikaye, tonlarca karalanmış kağıtların arasından çıkarıp sizinle paylaştığım bir şey değil.Mantığım gibi yüreğimin en derinlerinden çıkarıp sizinle paylaştığım bir şey. Ben her zaman inanırım ki insan bazı yasanmisliklarin sonucun da kafasında bir kurgu oluşturup bunu yazıya aktarır. Bence her şey bir hayal değildir onlar için. Aynı benim gibi. Yazacağım her şeyin olabileceğine inandığım için yazıyorum. Aynı sizin gibi. Sizde düşündüğünüz bazı şeylerin çılgınca olduğunu bildiginiz için paylaşmassınız birileriyle. Ama içten içe bilirsiniz ki " bunlar olabilir. Ben inanıyorum. Benim de başıma gelebilir." dersiniz. Zaten herkes aşık olmayacak mı ? Ben sadece bunu biraz daha süslüyorum. Bu hikayeyi yazarken benim de canım isteyecek böyle bir karaktere bürünüp, böyle bir baş rol oynayabileceğim bir hikaye de olmak. Ve şu an yazıyorsam da bunların olacağına inanıp paylaşamadığımdan da yazmaya karar vermiş olmamdandır.
Yazacağım hikayeyi kiminin beğenirken kiminiz beğenip bunların olmayacağına inanan kesim olacaktır. Evet, biliyorum. Beğenmeyen de olabilir. Ama, söylesenize hangi kişi yazdığı şeylerin beğenilmemesini ister ki? Neyse çok konuştum sanırım. Isterim ki ara da sırada böyle konuşayım. Siz de beni tanımış olursunuz. Ve bu hikayeyi neden yazdığımı anlamış olursunuz .

Şimdi içiniz de biraz da olsa merak uyandırdıysam eğer yani bunu başarabildiysem bir kere parmağınızı oynatıp benim dünyama katılın, benimle karaktere bürünüp , benimle beraber hissedin...

Hadi şimdi derin bir nefes alın, kulaklığınızı takıp rahat edin ve hikâyemize başlayalım.

"" Okurken benim değil de kendinizin yazdığı bir hikaye olarak düşünün ve nereleri kötü yazdığınızı bulun. Ve bunu yorum da bildirin. Bildirin ki hatamızı görelim;) ""

BUL BENİ KAYBOLMUŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin