Herkes gibi güzel bir güne uyanmak istedi küçük ela elleriyle gözlerini ovuşturup kafasını kaldırdı 1 hafta olmuştu sadece 1 hafta annesi ve babası onu bir oyuncak gibi yetiştirme yurduna vermişlerdi 10 yaşındaydı ama bu olanlara karşı dik bir şekilde yürüyordu belkide sadece güvendiği ve sığındığı Yüce Allah onu bir sınava sokmuştu şuan halinden memnundu arkadaşlarıyla pek anlaşamamıştı daha doğrusu buradakiler çok soğuktu kimse kimseyle konuşmuyordu ela onların çekingen olduğunu düşündü ama maalesef bu bir gerçek değildi oradaki her çocuğun kötü birer anısı vardı ve en yakın zamanda Ela'nın da olacaktı ama ela çocukluğun verdiği umursamaz duyguyla yaşıyordu hiç düşünmedi annesi ve babası onu neden bıraktı çünkü bilmiyordu yatağından kalktı ve herkes gibi boyundan büyük olan lavaboda ellerini yıkadı tam o sırada bağırma sesleri duydu neden bu kadar bağırırdı ki biri hemen lavabodan çıktı ve 5 kişinin kaldığı yatakhaneye geri döndü orta yaşlı bir kadın deli gibi bağırıyordu ....
Ela hemen kadının önündeydi ve bir açıklama bekliyordu çünkü ne yapacağını bilmiyordu kadın sinirli gözlerle Eda'yı süzdü ve bağırmasına devam etti
"Ne bakıyorsun geçsene sıraya kahvaltı saatini kaçırmakta ne demek"
"Ben özür dilerim anlayamadım"
"Neyi anlamadın bu yurdun kurallarına uyacaksın küçükhanım yoksa olanlara katlanırsın"
"Peki efendim"
"Efendim demeyi kes bana müdüre hanım diyeceksin anladınmı"
"Anladım müdüre hanım"
Müdüre hanım yatakhaneden ayrıldıktan sonra ela nın gözyaşları akıp gitti neden bağırmıştı ki hiç bir fikri yoktu ama o an anlamıştı bundan sonra hayatının daha zor olacağını ela zorda olsa gözlerini silip yemekhaneye gitti kahvaltı tabağına bakınca pekte yiyecek şeyler yoktu aslında 2 zeytin kibrit kutusundan bile az peynir ve 1 salatalık önünde çay vardı ne kadar küçükte olsa onlara çay veriyorlardı çayını eline aldı ama geri bıraktı çayın soğuk sudan farkı yoktu ela nın gözyaşları geri geldi hem ağlayıp hemde kahvaltısını yaptı kendinden olanlardan habersiz bu küçük olay çekeceklerinin yanında birer anı olarak kalabilirdi belkide zaman ona neler çektirecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Çığlıklar
Misteri / ThrillerDışı güzel sevimli bir yetiştirme yurdu. Oradaki çocukların kimsesi yok sadece kendileri var bu kadar acının üstüne bide yaşadığı yetiştirme yurdundaki olaylar onları bu kadar sarsacağını hiç düşünmemişlerdi...Sığındıkları yer onların kabusları olac...