Když byl konec školy, Luka se vypařil. Sakra, když mám teď hodně otázek, tak se vypaří! Šel jsem chodbou ke skříňkám a přemýšlel, co se mi ještě stane.
,,Akira-kun, očekávám tě na LoLku," řekl Yuukine, když okolo mě proběhl.
,,Jasně," řekl jsem si spíš už pro sebe a otevřel si skříňku, vyndal boty, přezul jsem se a vyšel ze školy.Z pohledu Mamoru:
Čekal jsem před školou na princátka. Luka kolem mě proběhl a já se ušklíbl. Sice nevím, proč na prince nečeká, ale bylo mi to fuk, teď budu mít možnost ho přesvědčit, aby šel se mnou. Všichni kluci na mě zírali, ale já je ignoroval.
,,Akira-kun, konečně," řekl jsem, když vyšel, koukl se na mě a protočil oči.
,,Zase ty? Co chceš?" zeptal se a zkřížil si ruce na hrudi. Ušklíbl jsem se, odlepil se od zdi a přišel k němu.
,,Chci vás," řekl jsem a dal mu ruku na tvář, jenže mi ji hned odstrčil a vzdálil se ode mě. Hlouček kluků, co byl opodál, si začal něco horlivě šuškat.
,,Půjdeme jinam?" zeptal jsem se, on přikývl a šly jsme.V parku jsem ho vzal za ruku a táhl ho do lesíka. Nebránil se a když jsme došly na to místečko, kde jsme byly minule, sedli jsme si a on se opřel o kmen stromu.
,,Tak co chceš? Ale nechci slyšet odpověď - 'Chci vás'," odsekl Akira a zadíval se na mě. Ušklíbl jsem se a vytáhl Pocky.
,,Znáte Pocky hru?" zeptal jsem se a začal otevírat krabičku.
,,Pocky hra? Ta je pro holky, co chtějí ulovit nějakýho kluka," zasmál se Akira a koukal na mě.
,,Ale notak, přiznejte si, že jste si to chtěl zahrát," uchechtl jsem se a vytáhl tyčinku obalenou v čokoládě.
,,Nechtěl a už vůbec ne z klukem," odsekl Akira a objal si nohy, co si přitáhl k sobě.
,,Aspoň jednou. Pravidla jsou jednoduchý. Jenom koušete jeden konec, ten druhý taky a pokoušíte se co nejrychleji dojít do středu a nesmíte se dotknout rty. Ale ve většině případů se to poruší," řekl jsem, dal si jeden konec do pusy a po čtyřech jsem došel k Akirovi a i přes jeho odpor jsem se dostal mezi jeho nohy. Usmíval jsem se a i když Akira nejprve nechtěl si dát druhý konec do pusy, nakonec polevil a vzal si ho. Začali jsme kousat a když jsme oba byly uprostřed, udělal jsem poslední kous a přitiskl tím svoje rty na ty jeho. Natiskl jsem se na něho a jeho ruce přišpendlil na kmen, o který se opíral. Mmm, jsou sladké, ne jak ty Lukovo. Kousl jsem ho jemně na spodní ret, aby mě pustil. Nepustil mě, tak jsem se odtáhl a koukl na něho, jeho ruce jsem stále držel u kmene, aby mě neodstrčil pryč. Byl červený až za ušima a já se ušklíbl.
,,Jste roztomilý," zašeptal jsem mu do ucha a jemně mu ho zkousl. Z jeho úst se vypustil tichý sten a můj škleb se ještě víc rozšíříl.Z pohledu Akira:
Když mě jemně kousl do ucha, vydal jsem i přes svůj odpor tichý sten. Sakra, teď bych spíš byl radši z Lukou, proč já debil jsem šel z Mamorem?! Mohl bych ho zastrašit tím ohněm, co jsem u sebe objevil, ale jak ho vyvolat? Sakra, sakra, sakra! Zkus na něho myslet, no tak, představ si, jak se ti zapalujou ruce! Mamoru se mezitím zmocnil mých rtů a i když žádal o svolení vniknout jeho jazykem dovnitř, měl jsem rty semknuté pevně k sobě a myslel na to, jak vyvolat ten oheň. Po chvíli jsem uslyšel syknutí a pak jsem ucítil, jak moje ruce pustil a odsunul se ode mě. Koukl jsem na svoje ruce, jak hořeli zeleným plamenem a zrak jsem přesunul na Mamora, jak jeho světle modré oči upíral na svoje popálené ruce. Teď jsem měl možnost zdrhnout, ale nějak jsem se nemohl pohnout! Co se to sakra děje?!
Z pohledu Mamoru:
Ten hajzlík mě popálil! Koukl jsem na něho a použil na něho 'Sevření'.
,,Takže oheň ano? To jste neměl, princi," řekl jsem a ušklíbl se.
,,Naštěstí, nejste ještě tak silný, takže se z toho nedostanete a nemáte mi jak utéct," řekl sem a přišel k němu po čtyřech. Oheň mu mezitím zmizel, takže teď tam tak seděl a měl ruce před sebou. Dal jsem je vedle něho a dal jsem mu jeho nohy od sebe, abych mohl mezi ně.
,,Ne, prosím," zašeptal jenom a já se zase natiskl na jeho rty. Rukou jsem mu zajel pod košili a začal jsem mu masírovat bradavku. Druhou rukou jsem si otevřel jeho ústa a já je tak mohl začít prozkoumávat jazykem. Odendal jsem ruku od jeho bradavky a začal mu rozepínat košili. Z jeho úst jsem se přesunul na krk, abych si ho označkoval a od krku jsem dělal vlhkou cestičku k jeho bradavce a vzal ji do pusy. Akira hned vydal z úst tichý vzdech a já se ušklíbl. Pokračoval jsem ve své činnosti, zatím co jsem si sundal triko, aby to bylo vyrovnaný. Rukama jsem zajel níž ke kalhotům a hrál si ze zapínáním.
,,Ale, ale, že by jste ze mě zvtdrnul, princi?" zeptal jsem se pobaveně a koukl na něho. Krásně se červenal. Rozepl jsem mu konečně kalhoty, svlékl jsem mu je a pohladil mu ho přes látku. Zaúpěl, jak se snažil nevyznít, že se mu to líbí a pevně zavřel oči. Ušklíbl jsem se a stáhl mu i tu látku, která mu určitě vadila a prohlédl si ho.
,,Páni, nečekal bych, že by jste měl takového macka, princi," zasmál jsem se a Akira zrudl. Vzal jsem mu ho do ruky a začal mu ho honit. Opět jsem si přivlastnil jeho rty a druhou rukou si rozepínal kalhoty. Odtrhl jsem se od rtů, přesunul jsem se k jeho krku, pak jsem mu pusinkoval hruď až dolů a vzal jeho chloubou do pusy. Akira zavzdychal a po chvíli se udělal. Spolkl jsem to a očistil.
,,Chutnáte dobře," ušklíbl jsem se a olízl si rty. Chtěl jsem víc! Sundal jsem si i boxerky a Akiru si otočil tak, že byl na všech čtyřech. Strčil jsem mu jeden prst do jeho otvoru a začal si ho značkovat i na zádech. Pak jsem přidal postupně i druhý a třetí a snažil jsem se najít Akirův jeho citliví bod, který jsem, díky jeho hlasitému vzdechu, našel. Začal jsem se zaměřovat jen na ten bod a značkoval si ho dál. Když jsem usoudil, že je dostatečně připravený, vyndal jsem prsty a nasměroval moji chloubu k jeho otvoru a pomalu mu tam strčil špičku. Akira zakňučel a protože nejsem ten typ, co by mu to tam strčil hned a surově, nechal jsem si ho zvykat a mezitím ho uvolnil ze 'Sevření' a jeho ruce se hned zaryly do země.
,,Uvolněte se, princi," pošeptal jsem mu do ucha a olízl ho po celé délce. Pak jsem mu ho tam strčil celou svou chloubu a otřásl jsem se slastí.
,,Jste krásně uzoučký," zachraptěl jsem a začal jsem přirážet v určitém tempu.Po chvíli jsem se udělal a Akira padl na břicho a vydýchával to.
,,Tak to jsi posral!" uslyšel jsem za sebou Lukův hlas a hned na to jsem pocítil pěst na svém obličeji. Spadl jsem dolů a setřel jsem si z pusy krev.
,,Já ti říkal, že ho dostanu. Škoda, že jsi přišel až teď, možná bych tě nechal jsi to na princovi taky zkusit," řekl jsem, olízl si rty a ušklíbl se.
,,Ještě jednou se ho dotkneš a seru na nějakej mír!" zavrčel na mě Luka, vzal klepajícího prince do náruče a odešel. Zvedl jsem se, oblékl se a šel do svého malého bytečku, co jsem si našel a budu čekat na prince, až ke mě přijde z prosíkem o další kolo.Taaaak, další kapitolka je na světě a teď si říkám, kdo by tu měl být zlej - Luka nebo Mamoru? o.O No.. co se stalo, stalo se a aspoň mám zase nějaký nápady, co se stane až za několik kapitolek :3 muhehehe :3 no.. děkuju jinak, že si to čtete a příště se tešte na pohled Luka ;3
ČTEŠ
Angel or Demon? (Pozastaveno)
FantasyKisugi Akira je čerstvě osmnáctiletý kluk, který žil doposud normální život puberťáka, který hraje videohry apod. Má už dlouho podezření, že je adoptovaný, ale rodiče mu to vždy vyvrátili, až když si na jeho narozeniny přeje, aby zjistil konečně pra...