Capitolul: 2 - Începutul

586 48 29
                                    

Heei, câţiva dintre voi, l-ați considerat pe „omul din carte" puţin dus cu pluta. Sunt curios după acest capitol, dacă vă veți schimba părerea.

Hmm, dar ce cald e afara. Nu ma credeți? Bine, citiți capitolul și aflați singuri. :D

Lectura plăcută!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Începutul



Totul începuse, bineînţeles, cu o dimineaţă în care mă trezisem, având corpul uşor - odihnit. Îmi întinsem picioarele, pocnind din degete. Mi-am pus mâinile dedesubtul capului şi, arcuindu-mi uşor spatele, am inhalat un aer cu iz dulce şi proaspăt, ca adierea de primăvară, ce îmi zâmbea de la fereastră.

Am deschis un ochi şi m-am uitat la geamul din stânga mea, unde un pom îşi flutura aproape insesizabil, crengile subţirele. Pe colţul frunzelor sclipea roua, la fel cum pe scoarţă, se prelingea şerpuind.

Am lăsat pleoapele peste ochi şi am schiţat un zâmbet. Fiind pe jumătate adormit, mi-a fost destul de uşor să îmi imaginez ce urma să fac. De fapt, să îmi lansez atacul, să pun planul în aplicare. Avusesem de gând să mă întorc uşor pe o parte, până când îmi simţeam umărul cum se cufundă în saltea. Pe sub plapuma mov să îmi mişc uşor mâna stângă, până când ajungeam aproape de corpul soţiei mele, să simt căldura pe care corpul ei o degajă. Apoi să o admir preţ de o clipă, cum doarme. Asta până când degetele mele ajungeau să facă contact cu pielea ei de catifea. În acel moment, să simt inima cum îmi vibrează, transmiţând un şoc electric în stomacul meu, să mă simt de parcă aş avea un duş în abdomen, iar jeturile lui fierbinţi de apă să îmi facă pielea să ardă, pe interior.

Mă gândeam cum degetele mele or să ajungă pe abdomenul ei. Iar eu o să le ţin strânse în pumn, apoi să le descleştez uşor şi cu unghiile să apăs uşor pe materialul subţire al maioului - Irma dormea mereu în maiou. În acel moment, eu să îmi mişc capul mai aproape de ea, să îmi trec limba peste buze şi să îi plasez săruturi umede pe umărul ei gol.

Mâna mea să se furişeze pe sub maiou şi, cu dosul palmei, să îi presez uşor abdomenul, în ritmul respiraţiei ei liniştitoare. Să îmi rotesc palma până când degetul gros era îndreptat în jos, apoi să îl las să exploreze puţin în acea direcţie. Dacă prima dată simţisem o căldură în stomac, acum trebuia să simt o flacără, iar odată cu ea, pielea mea să capete o nuanţă rozalie. Buzele mele să se apropie tot mai mult de gâtul ei, plasând săruturi tandre în drumul meu.

După ce făceam asta, degetele mele să urce în sus, târâindu-mi-le pe abdomenul ei, până când ajungeam la o denivelare, asta dându-mi de înţeles că degetele mele ajunseră în partea superioară a corpului ei. În acel moment să o simt cum îşi arcuieşte spatele, în ritmul ales de mine. Să o simt cum gâfâie uşor când buzele mele, împreună cu vârful limbii, îi ating pielea fierbinte a gâtului. Mâna mea să se plimbe într-un mod tot mai energic pe sub maioul ei. Avea să urmeze să-şi deschidă ochii şi cuvintele să-i iasă doar pe jumătate din gură. O cunoscusem aşa de bine, mereu îmi spunea când făceam asta: ,,E dimineaţă, op-preşte-t-te..", sau, replica mea preferată: ,,Hei, ce crezi că faci?". Atunci eu urcam cu degetul arătător până pe buzele ei, alunecând în jos, dându-i de înţeles să nu mai rostească niciun cuvânt. Sau poate că aş fi spus: ,,Eu? Nu fac nimic." Şi aş fi continuat să îi sărut gâtul.

Căutând-o pe eaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum