Author's Note

134 8 0
                                    

A-yo, wassup! hahaha..

 I just wanna say..

THANK YOU to those that willing to click and read Hyerin's Revenge..

Thanks a lot to the voters out there too.. Never thought you all read it.. /bow/

Okay, saya nak start cerita ni.. hahaha..

Kalau korang dah baca HR, mesti korang dah tahu jalan cerita ni.. Tapi kat HR 2 ni, saya lebih tumpu kat watak Hyerin and sindiket Bloody Rain.. There's no Thunder, Mir or Onew. Hahaha.. Just Hyerin and slightly mention of Sunggyu dan 3 orang sahabat baik Hyerin. And a little bit of her past lover.. (Aigoo~~ Ada past lover juga rupanya si Hyerin ni ya..)

Yang tadi tu saya cerita pasal watak.. Sekarang ni saya nak cerita pasal latar tempat.. Actually, tiada beza pun latar tempat untuk dua cerita ni. Kalau korang perasan, saya tumpukan latar tempat kat HR tu di Sabah. Ada Tanjung Aru Beach and Simpang Mengayau.. Dua tempat ni memang popular di kalangan pelancong kat Sabah.. Lagi pun sebab yang sebenarnya, saya dah pernah pergi kat tempat tu..hahaha.. Simpang Mengayau tu kat Kudat, Tanjung Aru Beach pula kat Kota Kinabalu (KK). Ada masa melancong kat Sabah, jangan lupa berkunjung kat dua tempat tu, especially Simpang Mengayau. Okay?

Okay lah, saya dah malas nak menaip so, saya akan publish chapter 1 sekejap ja lagi.. Korang baca tau~

©Hyerin's Revenge 2 (Malay Fanfic)Where stories live. Discover now