! Bu yaşanmış bir hikaye değildir! Merhaba ben Ceyda.15 yaşındayım.Lise 1'e gidiyorum.Size yaşadıklarımı anlatacağım.Okulun ilk günüydü.Çok mutluydum.Serbest giyinmeye karar verdim.Mavi bir tişört üstüne de kırmızı bir pantolon giydim.Çantamıda alıp evden çıktım.Ben okulda pek de başarılı bir öğrenci değilim.Çalışmayı hiç sevmiyorum.Neyse okula vardığımda herkes ordaydı arkadaşlarımla konuştum.Ama sonra birinin olmadığını fark ettim.En sevdiğim arkadaşım Sude orda değildi.Arkadaşlarıma sordum hasta olmuş bir kaç gün gelmeyecekmiş.Şuna bakın kankamın hasta olduğunu başkalarından öğreniyorum.İlk derste sınıf öğretmenimiz Hale Hoca geldi. Bize o klasik soruyu surdu."Tatiliniz nasıl geçti?"Bu soruyi hiç sevmiyorum.Çünkü tatilde hiç bir yere gitmiyorum.Neyse dersler böyle geçti.Akşam eve geldiğimde ise annem ve babam evde yoktu.Giysi dolabının üstüne not bırakmışlar."Canım biz babanla yemeğe çıktık.Biraz geç geleceğiz.Dolapta yemek var"yazıyodu.Ben de dolapta pizza vardı onu aldım.Bolgisayara oturdum Facebook da geziniyordum.Değişik bir haber gördüm.Üstüne tıkladım.Bizim evin yakınlarında bir harabe vardı onunla ilgilydi.Daha çok ilgimi çekti baktım.Bir ailenin orda öldüğünden bahsediyordu...
Bu arada Ceyda okuldan eve servisle geliyor.Annesi ev hanımı babası doktor.Sınıf öğretmenleri Tarih öğretmeni.Ceyda kız meslek lisesine gidiyor.