3- Pijama partisi

100 8 0
                                    

Uyandım ve saate baktım. Ne!
Saat 12 olmuş. Hayvan gibi uyumuşum. Hemen kalkıp banyo yaptım. Üzerime sadece toz pembe pantolon ve siyak üzerinde beyaz yazılarla 'BORİNG!' yazıyordu.

Saçlarımı kuruttum ve taradım. Daha sonra saçlarımı sağ tarafıma alıp dağınık bir örgü yaptım. Beyaz vans ayakkabılarımı da giydim. Gözüme hafif far sürdüm ve eyeliner (ayleynır) çektim. Hafif renklendirici dudak koruyucumu sürdüm ve son okarak ta çok az kapatıcı ile allık sürdüm. Ve işte hazırım!

Aşağıya indim ve evde kimsenin olmadığını gördüm. Bende evdeki hizmetçiye bir şeyler hazırlaması için rica ettim. Adı Emine'ymiş.

Kahvaltı ettim ve Emine ablaya marketin yerini sordum. Yolu tarif etti ve bende dün yengemin bana bıraktığı kredi kartını bej rengi çantamın içine koydum ve telefonumu da aldım. Belki gerekir diye peçete , ıslak mendil ve yara bandı da vardı.

Ben evden çıktım ve Azime ablanın tarif ettiği yolu yürümeye başladım. Sonunda markete geldim. Hemen nesquik almak için elimi uzattım ama elime bir el deymesiyle hemen çektim. Yanımda ki çocuğa baktım. Taş , meteor ötesi. Enes'e bin bastı lan!

Ben onun almasını beklerken o benimle konuşmaya başladı.

'Selam. Ben Melih. Özür dilerim bu ara.' dedi ve elini uzattı 'Gizem.' dedim ve uzattığı elini tuttum.

Daha sonra beraber kasaya yürüdük. Telefon numaramı sordu. İlk başta tereddüt ettim. Ama sonra biraz konuşunca onun Enes'in dün arabayla eve gelirken whatsapp grubunda yazıştığı Melih olduğunu anladım ve telefon numaramı verdim. Bu akşam pijama partisi vardı.

Melih whatsapp grubuna beni de ekledi. Beraber eve gittik ve o bize geldi. Film izledik ve akşama kadar sohbet ettik. Daha sonra Enes ve adını bilmediğim bir kız geldi. Kızın adı Asya'ymış. Asya ile biz benim odama çıktık. Ben banyoda , o odamda giyindi.(Gizem'in kıyafeti muktide) Sonra aşağıya indik.

Biz mutfağa geçip pop cake yaptık ve tekrar salona geçtik.

'Twister oynayalım.' dedi Asya.

'Olur.' dedi Enes ve televizyonun altındaki dolabı açıp içinden twister'ı çıkardı. Emine abla çeviriyordu ve bize söylüyordu. Resmen iç içe girmiştik. Ben Melih'e çok yakındım. İmdat Allahım.

En sonunda Asya dayanamayıp yere yattı. Bizde onun etkisiyle düştük. Melih üstüme düştü. Ve o esnada dudaklarımız sürtünmüştü. Tebessüm etti. Ahh! Fark etmişti.

Daha sonra pop cakeleri yerken de sohbet ettik. Ve film izleme konusu açıldı. Ben ve Asya mısır patlatırken Enes ve Melih filmi seçecekti. İçecek olarak Melih ve Enes kola , ben ve Asya Ice Tea içicektik. Tek fark ben limonlu o şeftalili içecekti.

Biz hazırladıklarımızı sehpaya koyduk ve ışıkları söndürdük. Oturma şeklimiz benim sağımda  Melih solumda ise Asya ve Asya'nın solunda Enes vardı. Biz böyle izlerken bir zaman sonra filmin korku filmi olduğunu anladık. Asya ve ben Enes ve Melih'e delici bakışlar atarken birden kadının karşısına Samara çıktı. Ben o anki korkuyla Melih'e sarıldım.

Asya ve Enes 'oooooo' diye nakarat tutarken Melih sadece gülümsüyordu. Ben hemen geri çekildim ve filmi izlemeye devam ettim. Film bitince telefonlarımıza sarıldık. Birden cama biri vurdu ve biz o an *erkekler dışında* çığlık attık. Sonra Melih cama doğru yürümeye başladı. Ben de o sıra 'Dur Melih başına bir şey gelicek. Gitme nolur!' diye yalvarıyordum.

'Beni çok mu düşünüyorsun?.' diye bir soru sordu. Hemen sıç zaten içine! 'Aman be! Gidersen git.' dedim ve arkamı döndüm. Ama tabii ki dayanamayıp tekrar ona döndüm. Çünkü kız olmak... Çünkü Gizem olmak...

Sonra meğerse kuşmuş. Allah'ım. Ödüm bokuma karıştı lan!!!!

Sonra uyuma kararı aldık ve biz daha odamıza girdiğimiz gibi dışarı çıktık. Asya benim odama geldi ve beraber uyumaya çalıştık ama ikimiz de korkuyoduk ve ikimizin de korkusu birbirine yansıyordu. Ve daha çok korkuyorduk. En sonunda o Enes'in yanına gitti. Ben Melih'in yanına gitmemek için mücadele veriyordum ama iç sesim illa git diyordu. Ben de en sonunda gittim. Kapıyı çaldım ve 'Gel.' diyen yorgun Melih'in sesini duydum. Odaya girip ışığı açtım ve Melih kalktı.

O ne?! T-shirtını çıkarmış. Bana sorar gibi bakıyordu.

'Şey.... Iııı.... Şeyyy....'
'Hadi söyle.' dedi.
Bende birden 'Korkuyorum da seninle uyuyabilir miyim diye sorucaktım.' dedim. Gülümsedi ve 'Gel.' dedi. Beraber yatağa girdik ve o bana sarıldı. O an kalbim tekledi. Ama uyumak istiyordum. Sadece uyumak....

Ah Bu Ben!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin