Selam! Fark ettiyseniz bölümleri 1 günlük yapıyorum. Ama artık 2 olucak. Bu bölüm çok gecikti diye 1 günlük olucak ama daha sonra sınavları bir atlatalım 15 tatilde bol bol bölüm atmaya çalışıcam.
Uyandığımda kendimi çok halsiz hissediyodum. Zar zor banyoya girdim. Çıktığımda hala açılamamıştım. Bende zar zor giyindim (multi) ve saçımı taradım. Daha sonra ayağıma pufumu giyip aşağıya indim. Kendime hemen bir nesquik hazırladım. Bu günü evde geçirmek için planlar kurdum. Evet! Bu gün ev benimdi!?
Bu ara evde şu an tek miyim? Evet öyleyim!?
Ben hemen odama çıktım ve çarşaf , battaniye ve yastık alıp aşağıya indim.
Çarşafı koltuğa serdim ve yastığı sırtımızı koyduğumuz yere koydum. Battaniye ile üzerimi örttüm ve nesquik'imi aldım elime. Televizyona komedi filmi koydum ve açtım. İzlemeye başladım.
Nesquik'imi bitirdim ve mutfağa gittim. Kaseyi tezgaha koyup tekrar salondaki yerime kuruldum.
Off canım çok sıkıldı. İç sesim nerde len! Hep gereken yerde kaybolsun.
'İç seees.' diye fısıldadım. 'İç seğes.?' dedim sesimi azıcık , böyle minnacık yükselterek. Gelmiyor.
Beni çok mu özledin?
Yokluğunu belli ediyosun keriz!
Off sus be slk?
Aa! Edepsiz.
Off, gidiyorum ben!
Hayır hayır! Gitme. Götüm yemez yalnızlığı.
O zaman azarlama.
Ayy! Kokoşsu!
Melih'e mesaj atsana gelsin?
Ok.
Tm
Tşk
Öd
Byss
Tmmm.
Gönderilen: Melih
N'aber?Daha sonra da odama çıkıp saçıma hafif maşalayıp hiç denilecek kadar makyaj yaptım. Ve tekrar aşağıya inip çarşaf , battaniye ve yastığı katlayıp odama götürdüm.
O sıra mesaj sesi geldi. Bende hiç takmayıp puflarımı çıkardım ve toz pembe vanslarımı giydim.
Ve telefona baktım.Gönderen: Melih
İyidir senden?Gönderilen: Melih
İyi bende. Eee napıyosun.?Gönderen: Melih
Yanına geliyorum. Sen?Ben şok!
Ben iptal!
Ben wefad!
!WTF!
Yanıma. Geliyor. Şu. An. Yolda.
Aaaaaaaaaaaa! Tmm sakinim.Gönderilen: Melih
Ölüyorum.Gönderen: Melih
Neden? Dur! Sizin eve yaklaştım. Gelince anlatırsın.5 dakika ya geçti ya geçmedi kapı zili çaldı. Hemen koşup açtım. Melih hemen konuşmaya başladı.
'N'oldu anlat hadi. Gel. Oturalım. Öyle anlat.' ve oturduk. Ben de sabahtan beri kendimi halsiz hissettiğimi falan anlattım. 'Ateşin mi var yoksa!?.' diye sordu. 'Bilmem ki. Hiç bakmadım.' ve elini alnıma koydu. 'Ateşin var senin!!!!...' ve uzun süre sessizlik. 'Kalk gidiyoruz!.'
'Nereye?.' acabaa?. 'Hastane.' dedi.
'Olmaz.!' dediysem de dinletemedim. Tepiniyordum ama kurtulamıyordum. Off!.!
*_*
-_-
-,-
+_+
*-*
_,_
+-+
Nyss.
Beni hastaneye götürdü. Doktor baktı falan. Ateş düşürücü verdi. Sonra eve geldik. Melih sanki daha 5 yaşındaki bir çocukmuşum gibi başımdan ayrılmıyordu.
'Tamam Melih! Küçük çocuk değilim ben.'
'Olsun' deyip omuz silkti.
Aman! Çok bilgilendirici bir cümleydi.
Hafa yavaş yavaş kararıyordu. Bende hemen gidip nesquik yedim. Sonra dolapta Nutella denen bir çikolata gibimsi bir şey gördüm.O sırada da nesquik alma planları yapıyordum. Çünkümsü; nesquik bitti!
Ben Nutella'yı bir kaşık yardımıyla tattım.
Oha!... Süper!... Bırak ulan nesquik'i!... Nutellakolik Gizem. Hb bebeq.
Sonra bari ders yapam dedim;
Evet beyin! Derse başlıyoruz. Soruları düzgün oku!
Birkaç saniye sonra;
Kul for dı samır.!.
Selam canım, Ben amcanım.!.
Hey bebeq ben kelebeq.
Uy noliy??
Acaba mesaj geldi mi?
Sorudaki erkek çok hojdir ama banenah!
Yeter! Ben Nutella yiyom!Hafa bayağa kararmış. Saat 09.00 ve ben git gide kendimi daha çok halsiz hissediyom yhaa!
Neyse ben bir yarım saat kadar nuttellamla ilişki yaşadıktan sonra Melih ile konuşmaya başladık. Ben ona anlatıyorum , o dinliyordu.
'Bir gün en arkada oturuyorum. Hoca yanıma geldi. Seslendi, cevap vermedim. Elindeki cetveli bana uzatıp ; şii cetvelin ucundaki salak, dedi. Bende ; hangi ucundaki, dedim. Hocanın yüz ifadesini görünce Thug Life diye bağırdım. Ve o gün neredeyse disipline gidiyodum. -_-'
Ve gülme krizi...
Daha sonra film izledik ve o bir odaya ben başka odaya yattım. Tam uyuyodum ki; Enes ve Asya'nın sesi geldi. Ve bir de kapı. Gülüşüyolardı. Bende sessizce kapıya yaklaşıp onları dinledim.
'Seni seviyorum Asya!'
Ses Enes'tendi.'Bende seni seviyorum Enes.' yohg amına!
Olum bunlar bizden habersiz aşk yaşıyor AMK!.
Öyle olsun bakalım. Bende bunu sır olarak sakliycam tabikide napıcam. En fazla Melih'e söylerim.
Ben de yarın bunları Melih'e anlatıp Nutella yemeği aklıma soktum. Ve nutellathor Melih'e neler diyeceğimi planladım.
En sonunda ilacımı içip kendimi uykunun kollarına bıraktım...