HAYAT

67 6 1
                                    

HAYAT
Sizce hayat neydi?
Hayat yıllardı aslında bazen hiç bitmek bilmeyen anlar bazende hiç bitmesin istediğimiz dakikalar bazende keşkelerdi hayat...
Hayatımız aslında hep keşkelerle doludur...
Çünkü insan bu keşkeler sayesinde hayatı öğrenir yanlış yapa yapa AMA! yanlış yapınca geri dönmek yoktur!!! ve insanoğlu bunu hiç hesaba katmaz!!!
Hayat aslında KEŞKE demek miydi?
Hayat öyle birşeydi ki anlatılması çok uzun, tarif edilmesi çok zordu.
ASLINDA EN ZORU neydi biliyormusunuz?
En zoru hayatta kalmaktı
Hayatta kalmak için sürekli savaşmanız lazımdı doğduğumuz ilk andan itibaren hayatla savaşımız başlıyordu İSTESEKDEE İSTEMESEKDEE!!!
Ve büyük bir savaşın içinde yaşam mücadelesi vermek.
Yürümek koşmak sırayla, düşe kalka bir hayata başlamıştık.
bizi bitmek bilmeyen bir savaşa sürüklüyorlardı  bitmek bilmeyen bir savaşın içindeydik.
Hayat işte insana neler yaşatıyor dahada neler yaşatacağı belli değil.
Ama hayattaki en önemli kural şudur
ASLA PES ETME en onemli kural budur hayat ne kadar kapı kapatsa da siz o kapıları açmaya çalışacaksınız
Hayata karşı güçlü olacaksın!!!
Sen ağlamayacaksın üzülmeyeceksin! hayata hep pozitif bakacaksın hayat ne kadar seni üzsede sen güçlü duracaksın!!!
Hayat sana gülmesede sen ona güleceksin
Hayat senin yoluna dikenler sersede sen güller sereceksin.
Fatih Sultan Mehmet'i düşün gemileri denizden ilerleyemeyince karadan geçirmiş.

Onun için
ŞİMDİ HAYATA SÖVMEYİ BIRAKIN VE SAVAŞMAYA BAŞLAYIN...

DÜŞÜNCE GÖZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin