days passed xams over. ..
after two weeks ...
RESULT.... .students were gathered near d notice board as if dey were honey bees and board was a big flower..
soon rd sanyukta came together..
rd: so.. ready to b my slave ms. beauty wid brains !
s: rd.. over confidence is not good. lets d result first...
both came pushing d crowd.. and result made rd shock...!! SANYUKTA OBEROI = 1ST RANK AND RSS = 2ND RANK.. ..S: so.. who is d slave mr. shekhawat ! or mr. over confident jerk! .
rd glared at her.. whole crowd ws watching..dey were intrested ..wat sanyukta vl make him do as his slave now..
p:sanyukta.. chill na.. kya farak padhta hai...
s: farak padhta hai.. . let him taste his own medicne na... ussne yeh bet chalu ki.. let me finish it off....
p: sanyu..
s: stay away from this..
till rd went in room.. punching d bag in anger...rd pov
how!! how can she win...!!?? . no u cant lose from dat arrogant grl. never. ..
s: u can lose from this arrogant grl shekhawat! .. And how dare move from der wid out my permssion .. u r my slave for today.. u shld listen u.to me..
rd: mein tumhara koi slave wave. nahi banne wala.. get lost!!
s: rules r rules rd.. abhi agar mein harti toh tum yeh bet jarur folloe karte abhi khud haar gaye toh bet cancel..not fair.. ya phir dar gaye.ki mein na jane kya kara loon tumse..
rd: i m not scared of u..
s: oh really!! . den get ready.. and come near d gate in 15 min.. now.