But you're perfect to me.

4K 201 109
                                    

Selammm!
Bölüm birazcık erken geldi. Çünkü bu haftanın tümü ve diğer haftanın yarısı olmak üzere her gün sınavlarım var. O yüzden yeni bölüm gecikebilir. Yazmayı denerim ama erken gelir diyemem. Herneyseee.

@Unutulmazz'a yorumu için teşekkür ederim. Umarım bu bölümüde seversiiin.

My_Chocolate_Gomez'e her bölümde yapyığı gibi 2837288472 tane yorumları için çok teşekkür ederim. Yorumlarını okurken çok eğleniyorum dkdhıejdjdkle.

@ZaynNisaMalik'e de yaptığı yorumlardan dolayı teşekkür ederiiiim. Çok tatlısııın.

@ZaynMxx okuyucumada teşekkür ederim. Bir kaç bölümdür yorum yapıyorsun gerçekten iyi ki varsııın.

@Niallsfoodsx sanada tahmin yorumun teşekkür ederiim. Henüz tahmin ettiğin için azıcık erken. Ve senin isminde çok hoşuma gitti dkdhıxhejdj.

Hepiniz gerçekten iyi ki varsınız.

Bölümü umarım beğenirsiniz iyi okumalar!

***

15. Bölüm;
Ama sen, bana göre mükemmelsin.

~~~

Nasıl hissettiğimi tanımlamak için iki kelime vardı:
Bulutlarda hissetmek.

°°°

"Beni öldürüyorsun." Tekrar dudaklarıma uzandığı sırada, yaslanmış olduğum kapıya vurulmasıyla, ellerimi Zayn'in omuzlarına koyarak durdurdum. Bir küfür savurmasının ardından, beni kolumdan tutarak, arkasına geçirdi ve sinirle kapıyı açtı.

"Ne var Doni-- Sende kimsin?" Zayn'in, omzunun üzerinden kapıya baktığımda, gördüğüm manzara sinir katsayımı artırdı. Mini elbisesi, ultra uzun topukluları ile bir kız duruyordu. Elbise sadece mini değildi. Kesinlikle yanlış programda yıkanmış ve beş beden küçülmüştü. Kız, Zayn'e bakmaya başlayınca, Zayn'in arkasından çıkarak, hızla önüne geçtim.

"Evet?"

"Ben, yan kulübeye tatile geldim. Genellikle bu zamanlarda kimse gelmez ama gelenleri görünce," Zayn'i süzerek dudağını ısırdı.

"hoşgeldiniz demek istedim."

"Tamam, dediğine göre gidebilirsin?"

"Ben Laura." Benim varlığımı umursamadan, elini Zayn'e doğru uzattı. Zayn'i, kapının arkasına iteklemeye çalışarak, kızın -adı herneyse- elini tuttum.

"Bende Alyssa." Şirince gülümserken, gözleriyle Zayn'i işaret etti.

"Yakışıklı, kardeşin mi?" Kaşlarımı çatıp, elimde bulunan elini ittim ve dişlerimin arasından, sinirle tısladım.

"Sevgilim."

"Güzel şakaydı tatlım. Kuzenin herhalde?"

"Sevgilim diyorum, anlamıyor musun?" Kız, -adı hala umurumda değil- resmen ben yokmuşum gibi davranıp, ağzının sularını Zayn'e akıtıyordu. Ve Zayn, kızı baştan aşağı süzüyor, bacaklarında takılı kalıyordu. Kıskanma duygusu, tüm bedenimi ele geçirirken, önümde öylece dikilen, esmer kıza sinirden kıstığım gözlerim ile gitmesini işaret ettim.

"Neyse, ben gideyim daha sonra görüşürüz, yakışıklı." Zayn'e göz kırpıp, kıvırtarak yürümeye başladı. Kapıyı, çarparak kapattım. Ardından kızın taklidini yaptım.

"Görüşürüz yakışıklı." Zayn, gülmeye başladığında gözlerimi devirdim.

"Sen kıskanınca ne tatlı oluyorsun öyle." Yanaklarımı sıktığında, yüzümü buruşturup geriye çekildim.

Promise || z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin