Yine ben!
10K olduk çoooook mutluyum.
Ve sizi çoook seviyorum.
İyi ki buradasınızzzz.
Yepyeni bir bölüm ve ben!
Tamam gidiyorum, bölüme geçebilirsiniz.
Söylemeden edemeyeceğim, yorumlara cevaplarımdan sıkılanlar ve saçma bulanlar varsa üzgünüm, her bölüm başı yorum kısmı olacak. Her yorum değerli çünkü.
Herneyseee iyi okumalar!En best kısımmm.
@My_chocolate_Gomez merhaba, yorumun için çok teşekkür ederim. Fakat biraz hüzünlüyüm. Bilirsin, Selly ve Zayn, sona yaklaşıyorlar. Ve Doniya, nutella yiyordu bir kere!
@Tearsofmonster süprizler geliyor desem mi, ne olacağı belli mi olur hem? Yorumun için de, çok teşekkür ederim ayrıca!
@Vampireella Ne kadarda ileri görüşlü bir okuyucu,,, Herneyse susuyorum! Spoi yok. Yorum katkın için çok teşekkür ederim!
@MineTuanaMalik 'Trisha ver gazı salıyorum kobrayı.' Çok güldüm Allah affetsin skzjsoksjfkzlw. Teşekkür ederim yorumlar ve emojiler içiiin sksnsğsks.
@GökceFB aklındaki deli sorulu okuyucum, nasılsın? Şeeey, Alyssa'da mutlu olur inşallah yani sldjzkske. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim ay.
@CleverGirl22 Alyssa ve Doniya gerçekten çok iyi anlaşıyorlar, bende seviyorum dostluklarını akxjzksslzjs. Bebek geliyor, Alyssa ne yapacak? Okuyalım bakalım. Yorumun için teşekkürler!
@fatmamerzifonluoglu1 Lütfen yorumunu saçma görme, hepsi benim için çok değerli gerçekten. Gülümseyerek okudum çok teşekkür ederim!
@5sosluLBS Aa derinhayal27 olan okuyucummuş! Şaşırdım, neyse. Büyük söz, "affetmem" dedi zkxjsjxks. Umarım bu bölümü beğenirsiin. Yorumun için teşekkürler!
@lifehasbeenZayn Bize zaman bildirmeden çocuk yapmışlar skxjsjdlzks. Ve ne kadar da neler olacağını anlayan okuyucum! Yorumun için çok teşekkür ederim!
@havucdelisi Ya ama sen beni ağlamak mı istiyorsun? Uzun yorumunu alıp saklayasım geliyor, çok teşekkür ederim ya! Uzun yorumcu okuyucum!
@xOhcoolHoran Çocuk yapmışlar, yer ve zaman bildirimi yapmamışlar, ayıp vallahi dixnslmenkxj ciddileşiyorum. O minik, kafa karıştıran şeyin cevabı, bu bölümde!
@nutellamalikx 'hamile olsa duramaz' haykırdım biraz dkxbszkwndos. Spoi vermek istemiyorum ama.... neyse sustum! Çok samimi bir yorum çook teşekkürleer!
@ZaynNisaMalik şok, bim, A101. Ay kötü espri yaptım. Yanlış bölüme yorum dkxhsoxwzpks. Neyse çok teşekkür ederim ya dkdnzjehxk.
@unutulmazz şok. Ne ara yaptılar soruyoruz @zayn @perrie? Minik yorumun için çok teşekkür ederim!
@Ilaydazba0 Öncelikle uzun yorumun için çok teşekkür ederim. Yorum listesine hoşgeldin! Ve bu bölüm Zayn'in ağzından oldu! İyi okumalar dilerim!
Hepiniz iyi ki varsınız, her yorumunuz, yorumunuzdaki kelimeler hepsi çok önemli ve değerli. Sizi çok seviyorum.
***
24.Bölüm;
Şaka değil.°°°
"Zayn, ben hamileyim."
~~~
-Bölümün çoğunluğu, hatta hepsi Zayn'in ağzından-
*Alyssa*
"Aman Tanrım." Fısıldayıp, elimi ağzımla kapattım ve ardından içinde bulunduğum şok ile, geri geri yürümeye başladım. Berbat hissediyordum. Bir demir parçasının, zeminle buluşmasından çıkan, ses ile sıçradım. Ayağımla, büyük bir biblo devirmiştim. Hızlı adımlarla eve girdim, ardından binlerce kez, Zayn ve Perrie tarafından farkedilmemiş olmayı diledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise || z.m
Fanfiction"Ben, senin geçmişinim. O ise geleceğin. Geçmiş hep unutulur Zayn." "Hayır Alyssa. Geçmiş asla unutulmaz, hele ki o geçmiş, senin geleceğinse." 17.07.2015 ©Tüm hakları saklıdır. | ©All Rights Reserved.