Hehe,uite că a trecut un an,un an în care nu am mai scris nimic,deși s-au întamplat o mulțime de lucruri.Încerc să va povestesc câte ceva din ce am făcut,probail va fi ceva legat de maturizarea mea,de schimbarea pe care am făcut-o.
Am avut un an destul de greu plin de dezamagiri,povești de iubire,stres,oboseală,capitulări dar și reveniri.Am devenit un alt om. O altă persoană. Fetița puerilă si naivă s-a transformat intr-o adevarată domnișoara cu țeluri mari.Și,totuși,sunt la fel de ușor de rănit.Fiecare lucru mărunt mă afectează,chiar daca incerc să par puternica. Poate nici nu m-am maturizat,poate nu-mi doresc asta,poate o să rămân același copil inocent. Nu știu,tot ce știu e că trebuie sa mă schimb,să-mi schimb atitutinea pesimistă,să-mi schimb gandul că toți oamenii imi vor răul.
Am trăit prima mea poveste de dragoste. Știți acel moment din filme când fata și băiatul se văd pentru prima oară și simt acea legătura puternică? Exact așa a fost! Nu mi-am imaginat niciodată că o să pot simții asa ceva,că pot sa renunț la orice pentru o persoană. Era un băiat minunat,un handbalist cu ochii albaștrii,inalt,de o istețime rar întâlnită deobicei.Dar în același timp era o persoană dificilă,mofturoasă și foarte misterioasă. În el se ascundeau multe secrete,pe unele am reușit sa le descopăr,altele incă așteaptă să fie descoperite. Mi-a demonstrat cât de matura pot fii,dar în același timp cât de copilăroasă. Fiecare alint,fiecare atingere,imbățișare,sărut mă schimbau,mă făceau să inteleg cum două suflete pot deveni unul singur,eram intr-o stare de euforie continuă,nimic in jurul meu nu mai conta.
Și totuși,la un moment dat totul dispare,pur și simplu acum ai totul,după nu mai ai nimic și ți-e greu. Cauți alte persoane,incerci să-l gasești pe el in fiecare băiat pe care îl întâlnești,săruți buze reci,fără a simți nimic,sufletul tău devine o piatră. Am ajuns de la o inimă caldă,plină de viață,de la o fată ce visa la ''prinți pe cai albi'',la o fată ce nu-și dorește altceva decât să supraviețuiească intr-o lume a iubirilor robotizate,o lume fara suflete.....
CITEȘTI
Viata vazuta prin ochii unui adolescent
Short StoryEste o carte despre etape si lucruri despre viata. E ceea ce simt eu,un adolescent despre un anumit lucru.Enjoy!:3